keskiviikkona, marraskuuta 23, 2011

gugguuu

Moi oon elossa! Web-kamera kuvat on melkeen laadukkaimpia kuvia mitä teille tällä hetkellä saan ;) Tänään H&M tuli tollanen villapaita ja tykkään siitä hulluna.. Se on vähän poncho tyylinen :) Tänään olimma myös koulun puolesta meikkailemassa yhessä liikkeessä. Oli oikeenki mukavaa ja sieltä vihjattiin myös, että sieltä vois saada kesäksi töitä :) Hyvä tietää..

Harjottelu on tosiaan saatu päätökseen ja maanantaina oli mun eka "vapaapäivä" pitkään aikaan. Oli aivan ihana nukkua pitkään! Siivoilin, laitoin joulua meidän kotiin ja kävin leikkimässä Ässän kanssa :) Oli tosi huippua! Yks asia mua kyllä huolestuttaa joka päivä, mutta siitä kerron ehkä myöhemmin. Eilen meillä oli ihan normaali koulupäivä; plastiikkakirurgiaa ja yritystoimintaa. Tykkään tosi paljon tosta teoria puolesta. Jotenki välillä alkaa kyllästyttämään tuo käytäntökin, työvaatteet ja blaah! Kiva kerranki pukeutua kouluun. Ens viikonloppu on taas niitä harvoja viikonloppuja, ku ollaan Rovaniemellä. Itseasiassa ainut viikonloppu tänä vuonna.. Suunnitelmissa on ainakin RoKin peli, leffaa ymsyms. En tiiä biletyksistä, mut mä oon ainaki valmis aina ku vaan on aikaa ja kaverii!haha. Mut kuuluillaan. Mulla on joitain kuvia tossa kamerallakin (jotka ei ole yhtään hyvänlaatusia)..Laitan niitä heti ku pääsen tästä laiskuudesta ;) - Mirka

Ei kommentteja: