maanantaina, marraskuuta 28, 2011

kuulumisia!

Hellouu :) Täällä sitä odotellaan viimesiä koulupäiviä ennen "loman" alkua. Elikkä huomenna ja ylihuomenna vielä kosmiskoulua ja sitte heittäydyn ihan ammattikorkean armoille! Ihanaa, kun ei oo montaa rautaa tulessa - vain yksi! Mulla on heti ekalle viikolle kyllä hirveesti tekemistä (yks 5 sivunen ja yks 15 sivunen jutska) ja yks tentti ainakin pitäis käydä tekemässä. Oon nimittäin roikuttanu sitä jo vuoden. Ehkä se ois asiallista käydä viimein tekemässä pois alta :D Sitte ois syyslukukauden tavoitteet ammattikorkean osalta pulkassa! Mitäs muuta... No, olin lauantaina juhlimassa Hansun ja muutaman muun tytön kanssa :) Oli tosi mukavaaaa! Kaaduin kyllä lahjakkaasti suoraan turvalleni ja käteen tuli haava :D Ja ei iltaa ilman laukkukömmähdystä, kun kaadoin vahingossa mun laukun sisällön narikan puolelle.. Siinä ne keräili sitte mun tavarat..hups. Ja en edes ollu kovin humalassa :) Tehtiin Janin kans äsken ihanaa ruokaa..Vähä kreikkalaistyylistä. Oli tosi hyvää! - Mirka

Ei kommentteja: