sunnuntaina, marraskuuta 06, 2011

torttuja

Torttu kausi avattu! Tein toissapäivänä ekat tortut ja fiilistelin jo vähä joulua :) Huippu homma. Joulu on ihanaa aikaa :) Haaparannassa tosiaan pyörähdettiin eilen. Ei ostettu mitään ihmeellistä.. Ikeasta vähän jotain sälää esim. lahjapaperia, lahjanarua, muutama kulho yms. Stadiumista ostin ihanan pehmeän hupparin ja sitte ostetettiin energiajuomaa sen 24 tölkkiä ja tietysti Maraboun ilmakuplasuklaata! Illalla menin Hansun ja sen siskon kans juhlimaan.. ja siitä päästäänkin sitte seuraavaan aiheeseen.

Mun rakkaan pitkäaikaisen ystävän tie on päättynyt traagisella tavalla. Mun kamera on rikki. Mun pitää ostaa nyt uus. Traagista siinä on se, että se hukkui. Eikä ihan tavalliseen paikkaan, vaan vessanpyttyyn.......... :----) Tosiaan Onnelan vessassa tiputin mun laukun vessanpyttyyn ja tietysti sen pään clutchista missä oli kamera :D Aika hemmetin hyvä mäihä mulla. Ei tarvinnu edes tähdätä sinne pyttyyn, ku meni sukkana sisään tuurilla. Mahtavaa! Noh, ei se auta ku ostaa uus ja olihan se jo aikakin, ku tämä rakas ystävä palveli mua kuitenkin 3 vuotta :) Eli hetkeen ei välttämättä tule kun vanhoja kuvia, jos jotakin tänne tulee.. Siihen asti kunnes saan ostettua jonku uuden kameran.. - Mirka

Ei kommentteja: