sunnuntaina, tammikuuta 01, 2012

vuosikatsaus 2011

Tammikuu
Joululomailtiin vielä Pohjanmaalla
Juhlittiin Ylivieskassa
Koulu alko
Kävin kreikkalaisessa ekaa kertaa 
Mun hiuksia vaalennettiin lisää
Biletettiin Saaran kans
Leivottiin paljon
Käytiin RoKin peleissä
Helmikuu
 Urheilin paljon
Löysin seppälästä mun lempi hupparin
Tykkäsin lakkailla ja koristella kynsiä tosi paljon
Boheemi oli mun mielestä IN
Otettiin Moonasta talvikuvia
Oli leikkilaskiainen
Biletettiin Riikan kaa
 Maaliskuu
 Olin sairaana
Tein kivoja meikkejä
Hengailtiin paljon kotona
Kävin Ikeassa
Ostin Haaparannasta yhet mun lemppari kengät
Olin mun sedän 50v juhlat
Jani laulo kännissä Taikuri Luttista
Aava tuli sampalle ja janetelle
Oltiin hiihtolomalla Pohjanmaalla
Oli Ässän synttärit ja leikein sen kans paljon
 Huhtikuu
 Oli sitsit
Lakkailin taas kynsiä hulluna
Oli pikku kestit, jossa myin mun vaatteet pilkkahintaan pois
Oli naamiaiset ja olin keiju
Ostin uudet lempparikengät
Kävin Oulussa Saaran luona
Ostin ekat vähä paremmat siveltimet
Meikkasin paljon
Korjattiin sata kertaa mun pyöränrengasta
Oli jo tosi lämmin
Biletin Jennin kans
Söin ekan irtojätskin
 Toukokuu
 Oli muotinäytös, jossa olin meikkaajana
Oli tietysti vappuhulinat
Oli johanneksen läksärit
Värjäsin hiukset takaisin tummiksi
Ei hirveenä minkäännäkösiä muistikuvia, ku
olin niin kiireinen kahden koulun välillä


Kesäkuu
 Menin kotiin Pohjanmaalle kesäksi ja töihin
Osku kävi Himangalla serkkujen kans yleisurheilukisoissa
Tintti pääsi ripille, tein sille meikin
Käytiin frisbeegolffaan
Olin töissä
Kävin Paupin kans bilettään
Heinäkuu
 Käytiin Rovaniemellä
Värjäsin hiukset mustiksi ja laitoin pidennykset
Biletettiin Oulaisissa
Käytiin häissä Virroilla
Olin töissä kokoajan
Nautein kesästä
Elokuu
Olin töissä
Nautein viimisistä kesäloman päivistä
Koulu alkoi
Ostin kivat shortsit
Hengailtiin paljon kotona
Saatiin auto käyttöön
Ostin kouluun kalliit siveltimet
Oli serkun häät, meikkasin morsiamen

 Syyskuu
 Otettiin kuvia minusta ja Moonasta
Ostin uuden syystakin
Ostin mun lemppari korun
Janin kausi alkoi
Ajettiin useasti väliä Pohjanmaa- Roi
Aino ja Saara kävi bilettään mun ja Hansun kans täällä
Aloitin työharjottelun
Koulussa oli paljon ehostusta ja vartalohoitoja



Lokakuu
 Olin työharjottelussa, kosmiskoulussa ja ammattikorkeassa yhtäaikaa
Rakastuin kultaisiin kynsitarroihin
Olin todella väsynyt
Ajettiin paljon Pohjanmaa-Roi väliä
Koulussa oli paljon ehostusta
Tein juustokakun


  Marraskuu
 Leikkasin etuhiukset
Hajotin mun kameran tiputtamalla sen vessanpyttyyn
Ajettiin väliä Pohjanmaa-Roi
Käytiin Haaparannassa, ostin ihanan hupparin
Harjottelu loppui ja sain ihania juttuja sieltä
Tykkäsin laittaa itseäni paljon
Laitoin joulua, ostin joulukuusen
Tuli ensilumi


 Joulukuu
Olin ilman kameraa, joten oli vähän kuvia
Tein ammattikorkeaa
Kosmetologi koulusta oli "vapaata"
Käytiin Haaparannassa itsenäisyyspäivänä
Missasin linnan juhlat ekaa kertaa
Käytiin monta kertaa ja oltiin loppu kuu Pohjanmaalla
Mulla oli Hello Kitty kalenteri
Oltiin 50v juhlissa
Käytiin hiihtämässä ja ampumassa
Laitoin kynnet

Kokonaisuudessaan hyvä vuosi!
-Mirka 

Ei kommentteja: