maanantaina, tammikuuta 23, 2012

ehanaaaa

Tänään aamulla kuuden aikoihin sain viestin kännykkään. Musta oli tullu pienen pojan kummitäti<3 Eli mun ystävä S sai tänään vaavelin! Olin ihan unenpöpperössä ja innoissaan ja huusin janille mun viereen et "vauvva tuliiii" - ja sitte alkoin nukkumaan vielä :D Mentiin sitte mun toisen ystävän kanssa leikkimään tän tulevan kummipojan veljen (3v) kanssa päiväsellä. Sairaalaan ei vielä saa mennä, mutta S sitten ilmottelee, ku voidaan mennä kattomaan pikku nyyttiä!

Huomenna on koulua. Meillä on Artdecon koulutus :) Keskiviikkona lähetään Kemiin minimessuille ja torstaina ois luvassa taas koulutusta.. Eli aikamoinen viikko tulossa! Tänään on ollu vähä massu pipi :( mutta muuten ihan mukava päivä! Perjantaina lähemmä sitten Pohjanmaalle ja heti illalla on peli. Mukavaa viikonalkua :) Mulla ainakin alko hyvin! -Mirka P.s muistattehan äänestää nroa 2!

1 kommentti:

Maria kirjoitti...

Onnea kummitädille <3