torstaina, tammikuuta 12, 2012

lunta vaan lisää

Vimpassa sosiaalinen katse hahah
Jani kävi äsken ulkona ja käski mun käydä kattoon parvekkeelta niin tonne ulos on tullu ainaki 10cm lunta lisää! Auto oli kuulemma kinoksen alla. Mä en nii kaipaa tota lunta yhtään enempää. Oon ihan tyytyväinen vähempäänkin. Suorastaan toivon, että olis vähemmän. Sitten ne sulais nopeemmin ja tulis kesä :) 

Mut kuulumisista.. Mitäs tänne? No eipä oikeen mitään. Musta tuntuu, että ei oo tapahtunu mitään :D Tultiin tosiaan viime perjantaina tänne Rovaniemelle. Viikonloppuna ei tehty muuta ihmeellistä, ku käytiin RoKin pelissä. Mulla ei ollu opiskelijakorttia (koska oon ollu laiska ja en ollu hakenu sitä juna-asemalta, joka sinänsä on niinkin kaukana ku muutaman sadan metrin päässä) ja mua jänskätti pääsenkö sisään opiskelijana!! Pääsin :D 

Koulu alko tosiaan tossa heti maanantaina. Meillä oli vartalohoitoja heti ekana päivänä. Saatiin ite tehdä hoitosuunnitelma kaverin kans - ihan mitä haluttiin. Me tehtiin G5, kuorinta, levänaamioo, hierontaa ja sellasta! Tiistaina oli ehostusta ja kokeiltiin ekaa kertaa Jane Iredalen meikkejä. Ne on mineraaleja siis ja oli kyllä ihan positiivinen kokemus. Eilen sitte oliki vaa teoriaa ja käytii työharjotteluita läpi yms. Tänää oli asiakaspalvelua ja olin kassalla. Oli iha mielettömän tylsä päivä! Istuin 8 tuntia paikallani J:n kans :D Huomenna sitte on vielä ehostusta. Tehdään häämeikkejä ja sitte lähetäänki Janskun kans Pohjanmaalle, ku Janilla on peli lauantaina :) Eipäs tässä ihmeempiä. Palaillaan! -Mirka 

Ainiin, mulla alkaa operaatio meikkiportfolio, nii voisin sitten ehkä laittaa niitä tännekin? 

2 kommenttia:

imlacking kirjoitti...

Mä toissapäivänä kirjaimellisesti kaivoin auton lumikasan alta. Ei menny, kun pari tuntia ja sai olla autoa uudelleen puhdistamassa. Eilen olin lähdössä kauppaan, niin sama uudelleen. Ja sitten mun auto ei käynnistynytkään. Se kyllä käynnistyi ensin ja yhtäkkiä hyytyi puhdistamisen jälkeen :D. Meinas itku tulla (no ei ihan mutta kyllä ärsytti, kun sai auton puhdistettua ja se ei enää pihahtanutkaan). Jouduin sitten menemään miehen autolla kauppaan.

Täällä on jo viikon sadellut lunta putkeen, katollakin lunta useampi sentti.

Mirka kirjoitti...

jep:D onneks täällä pohjanmaalla on vähemmän lunta ku rovaniemellä.. :D kohtapa sinne pitää taas lähtee takas. ähg