keskiviikkona, huhtikuuta 17, 2013

kuulumisia

Helloo :) Aattelin kirjottaa vähän kuulumisia, mutta ku aukasin tän ja aloin miettiin, että mitä kirjottasin niin kappas...lyö tyhjää. No alotetaan vaikkapa siitä, että tänään meillä oli kylpylähoitojen näyttö ja tein kuumakivihieronnan. Meni ihan hyvin omasta mielestä ja sain K3. 

Mulla on vielä yks näyttö jäljellä ja se on kasvohoitojen täydentävistä hoidoista (eli joku laitehoito). Toivon, että saisin siitä myös K3 ja aionkin yrittää ihan täysillä, koska sitte mulla on kaikista ammattiaineista K3. Mua tänäänki jännitti vaan lähinnä arviointi, ei niinkään se itse hoidon tekeminen :D Harmiksi kuitenki lukion toikkarista on jääny fysiikan ja kemian numerot, jotka näyttää toikkarissa sitte kyllä vähä huonolta..mutta ei se haittaa, jos ammattiaineet on hyvät. Ja kuka yleensäkään tota toikkaria enää sitte kattoo? Ei kukaan.. Täähän on vaan mua itseäni varten (ja tää sairaalloinen tarve saada kaikesta paras).

Viime viikonloppuna me oltiin Pohjanmaalla käymässä. Tein muutamille kavereille ripsut ja hengailtiin kummankin, mun ja Janin, kotona. Sunnuntaina ajettiin takasin. Maanantaina ja tiistaina mulla oliki koulussa vaan kuumakivihieronnan harjottelua tän päivän näyttöä varten. Huomenna meillä ei oo koulua, mutta tehdään A:n kanssa oparin esitystä. Katotaan, jos jotain täälläki julkaisisin :) Perjantaina onkin sitte opareiden esityksiä ja meidän esitys on maanantaina. Ollaan tää viikonloppu Rollossa ja levätään vähä.. Ei olla suunniteltu mitään (varmaan maataan siis X-asennossa, kun ei tarvi mennä mihinkään).

Eipäs mulla muuta! -Mirka 

Ei kommentteja: