maanantaina, huhtikuuta 29, 2013

Mitä kuuluu kukkuluuruu

Mistähän sitä taas aloittais, ku on taas antanu lipsua tän blogin ihan käsistä! Ainut millä saa just ja just kaapattuu kiinni on nää Instagram- kuvat :D Koulusta on aina hyvä alottaa. Meillä oli A:n kanssa oparin esitys viikko sitten. Kuvattiin siihen muuten sellanen ehotustusvideokin. Täytyy katsoa jos sen viittis tännekki laittaa ;D Meni tosi hyvin ja saatiin K3. Mulla oli myös täydentävien kasvohoitojen näyttö ja sain K3. Voin nyt ylpeenä ilmottaa, että mun tavoite on saavutettu: kaikista mahdollisista saatu K3 eli paras mahdollinen arvosana. Ainut mikä todistuksessa painaa on jotku lukion hyväksiluetut kurssit, mutta pääasia, että ammattiaineista on kaikki K3 :) Vaikka mitäpä niillä numeroilla, mutta kunhan ite sain mielenrauhan :D Koulua meillä ei oo lähes ollekaan - 3 viikon aikana on nyt 3 päivää.. Muutama hassu päivä vielä jäljellä ennen valmistumista.

Seuraavaan aiheeseen valmistumisesta puhuen; valmistujaismekko. Kääk.  Oon löytäny yhden, mut en oo käyny sovittamassa saati sitten ostamassa mitään. No, eipä viitti turhaa stressiä repiä siitä, eiköhän sitä joku kolttu löydy päälle :D Oon saanu hyvän lenkkidraivin päälle viimeviikolla ja sitä edellisellä viikolla. Viikonloppuna ja tänään en oo käyny.. Eipä tuo oo niin tarkkaa. Jotenki tykkäsin viime kesänä käydä salilla paljon ku Alavieskassa niin edullista. En sitte oo innostunu täällä Rollossa maksamaan niin paljoa..

Viime viikonloppuna oltiin Pohjanmaalla, ku mummu täytti 70v :) Käytiin myös mun pikkuveljen synttäreillä nopeesti, ku seki täytti jo 21.. Huh, aika rientää, mutta minä en oo vanhentunu yhtään! Sitte käytiin yks päivä katteleen myös jalkapalloa. Mukavaa käydä kattoon Ropsin pelejä aina ku mahollista. 

Tästä tuli kyllä tämmönen suorastaan asiaoksennus, mutta pikkuveljen kanille synty pikku pupuvauvoja. Ootan innolla, että ne vähä kasvaa ja näkee millasia ne on. Nyt ne oli vaan piilossa äitipupun karvojen alla (jotka se oli muuten repiny iteltään) eikä niitä oikeen nähny. Sitte ens viikolla meille kotiin tulee kissanpentu ja mun pikkusiskolle kans. Sitte me tuodaan yks kissanpentu myös tänne Rolloon mun kaverille :) Mulla ja Janilla on kaamee koiranpentukuume ja me ei kumpikaan kestetä! Pakko alkaa kerään rahaa, että saa söpön koiravaavin.. 

Nyt lopetan, ku ei kukaan jaksa lukia näin pitkästi :D Yritän saada noita mun lupaamia postauksia jossaki vaiheessa tehtyä tänne. Moikkelis ja kivaa vappua kaikille! -Mirka

2 kommenttia:

Janette kirjoitti...

Hyvää nimipäivää :)

Tänään näytti vähän siltä että ainaki isommalla poikasella ois silmät auki muutaman päivän sisään !

Mirka kirjoitti...

kiitoos :)) uuuuu kivaa, ehkä seuraavalla kerralla ku tullaan nii näkee niitä paremmin :D