tiistaina, helmikuuta 16, 2010

Melilosvo

Oon ihan innoissani, sillä meillä on tulossa ens viikon keskiviikkona matkailun ja HotRan yhteiset PIRATEFEST- bileet! Meille on varattu tila, jonne mennään ja kaikki pukeutuu merirosvoiks! Kivaaaa. Just ku kaikki mietti, että mitkä teemabileet otettais ja mä ajattelin just merirosvobileitä, niin ne oli jotenki lukenu mun ajatukset!! Huippista. 

 
Käytiin Riikan kanssa sitte Pilailupuodissa tsekkailemassa, mitä asusteita voitais laittaa päälle :) No mä ostin tän näköstä tavaraa:


Maanantaina meillä oli koulua heti aamusta kahdeksalta, mutta menin kouluun vasta matkailun ja kulttuurien maailma- luennolle klo 12.30 :) Sen jälkeen me vähä kerrattiin juridiikan tenttiä varten koko luokan kanssa. Meillä oli ihana lukupiiri ja opittiin yhdessä paljon! Illalla me vaan oltiin Janin kanssa kotona ja jännitettiin olympialaisia! 

Me ollaan tosi urheiluhulluja ja kytätään kyllä kaikki mahdollinen mitä voi. Nytkin meillä pyörii tossa salibandya :D Mua muuten ärsyttää ihan mahdottomasti se, että ens maanantaina tulee SUOMI-RUOTSI lätkäpeli ja se alkaa klo 7 aamulla. Ei siinä mitään, mutta ku mulla alkaa koulu 8.15 ja siellä on 100% paikalla olo. Eli MÄ EN NÄÄ SITÄ KOKO PELIÄ.... Tosi ärsyttävää!


Flunssa on paranemaan päin! Ihanaaaa! 

4 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Hei :D Huomasin tässä että sullahan on käytössä värilliset piilarit. :D Onko ruskee sun oikea silmien väri vai toi sininen? :)

Mirka kirjoitti...

Haha aijaa :D Tuo sininen on mun oikee väri :) Kaikki aina sanoo, etten sais pitää ruskeita piilareita, ku mulla on noin siniset silmät... mutta itse tykkään ruskeista silmistä ja kadehdin niitä joilla on :D hehs. Niinhän se YLEENSÄ menee, että sinisilmäset haluu ruskeet silmät ja toisinpäin.. ne joilla on luonnonkiharat haluu suorat hiukset ja toisin päin :D

mutta pidän kumminkin kumpiakin silmiä :D:D:D

Heidi kirjoitti...

Mieki tykkään tosi paljon ruskeista silmistä! oih<3

Mirka kirjoitti...

ollaan samiksiii hihi. hei meen varmaan perjantaina armakseen! ku mun kaveri tulee pohjanmaalta!