perjantaina, helmikuuta 05, 2010

Nukkuminen on ihanaaaa

Oon eilisen ja tän päivän nukkunu pitkään ja voi että se oli ihanaa :) Voin kertoa, että heti on paljon pirteempi olo. Eilenkin, kun en menny kouluun (kun kukaan muukaan ei ollu menossa...) niin siivosin hulluna koko kämppää. Oon sellanen ääripää, että sotku tai sitten tosi siistiä. Jani tuli koulusta, niin se sitten autto mua vähä. 

Tosiaan keskiviikkona oltiin Janin kanssa siellä pelissä ja sen jälkeen mun oli tarkotus mennä luokkakavereiden kans haalaripileisiin, MUTTA kohtalo puuttui peliin ja mun maha sekos ihan täysin. Kävi niiiin kipeää, että huh. Siis maha ei ollu sekasin ku kipee. Ihan ku kuuma rauta ois ollu siellä sisällä. Annullakin oli ollu, niin aateltiin, että se johtu koululla syömästä yhestä piirakasta :D Oh Lord jos ois tullu taas ruokamyrkytys niin olisin varmaan kuollu. No en sitten menny sinne pileisiin :)

Hei ja kun joku kysy minkä väriset silmät mulla on niinku aikusten oikeesti, niin tälläset ihan ihan siniset :D Otin ihan sitä varten kuvan ;)


Ja kun meidän vessa on uudistunut sen verran, että ostin sinne uuden suihkuverhon ja ton seepra maton joskus aikoja sitten... Muistin nyt ottaa kuvan! Eli mun mielestä tuo musta suihkuverho tuo vähä kontrastia tonne vessaan, kun se edellinen limen vihree tavallaan "korosti" jo vähän kellertyneitä seiniä...(voi johtua myös kellertävästä valosta :D:D::D) mutta siis kontrasti is the thing, jonka takia tän muutoksen tein. Nyt aattelin sitte tilata fuksian punasen vaihtomaton ja käsi- ja kylpypyyhkeitä :))) Niin voi vaihtaa jos siltä tuntuupi :) Onneksi mulla on vapaat kädet näissä asioissa ja Janille on yks ja sama miten sisustan! JEEEE p.s tuo valkonen kori ei oikeesti kuulu tuohon, vaan pesin just pyykkiä ja se on siks raahattu tohon :)


Illalla käytiin vähän karvapallon ja Riikan kanssa lenkillä :) Täällä sato eilen ihan mahottomasti lunta. Hyvä ku eteen näki. Aksu on kuitenkin aina yhtä innokas lumikinoksissa ja sen lemppari hommaa onkin aina hypätä tonne umpihankeen pomppiin. Että jos tien varsilla on sellasia kuoppia parin metrin välein niin se on Aksun tekosia :D

Tässä se Pohjanmaalta ostettu lenkkitakki :) Makso vaan 15e niin oli pakko ostaa ;)

Tänä aamuna herättiin Janin kanssa joskus 11 aikoihin ja mulle oli tullu Nellyn paketti! Tosi pieni kylläkin. Se sisälsi meikkisivellin-laukun ja konadin uuden laatan :) Kokeilin sitten heti uutta Konadia ja tykkäsin kyllä. Oon kauan jo etsiny tätä leopardikuviota, ku tuntu että on joka paikasta loppu :) En oikeen osannu vielä tehdä kovin siistiä jälkeä, kun se laatassa olevea jälki on vähä liian ohut mun leveisiin ja miesmäisiin kynsiin :D Nooo ehkä sitä oppii jotenkin väkräämään. Hei ja tässä seuraavassa mää ilman meikkiä.. Oon aika albiiino jos ei oo minkään näköstä väriä kulmissa tai ripsissä. hehs


Okay, mut Riika ja Aksu tulee kohta tänne niin hejdå :)) Maiju ei oo muuten jostain syystä saanu kirjoteltua tänne sieltä Espanjasta ku yhdesti? Nooo ehkä se sitten maanantaina kertoo enemmän. Hope so. Mua ainakin kiinnostaa! (ei siis sinänsä Espanja, vaan se elämä sielä perheessä!!!)


 

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Siis mikä ihmeen Paris Hilton syndrooma sullakin on?! IHANAT siniset silmät, ja pidät rumia ruskeita piilareita? Miks kukaan ei halua olla oma aito itsensä, miks pitää silmienväristäkin ottaa tommonen stressi? Halojaa.

Mirka kirjoitti...

No kyllä mää pidän mun sinisistäkin silmistä, mutta on kiva välillä vaihdella siihen minkälaiset oikeesti haluis :p Ja minunhan stressi ne silmänvärit on ;) Ja ei mulla itseasiassa noista mitään stressiä ole, ku joudun piilareita käyttämään muutenkin näön takia :) Mutta ymmärrän pointtis, meikähän oikee feikki ! vaaleista hiuksista tummat ja sinisistä silmistä ruskeet :D ja you know what, oon täysin sinut sen kans :D:D

Anonyymi kirjoitti...

Hui nuo yllättävät vatta kivut on inhottavia, varsinki ku aina ei saa tietää mistä ne voi johtua. Mutta onneks ei ollu ruokamyrkytystä hhrrr.
Oi, vähän tulee varmasti hieno vessa, fuksia ja mustahan tunnetusti käy hyvin yhteen, ja ihana matto.
Kiva lenkkitakki, sopii sun tyyliin hyvin ja halpa :)
Eikä ne ole rumat ne ruskeat piilarit, käy nekin tosi hyvin. Mutta jee, kiitti ku otit ihan mua varten kuvan sun silmistä :D
Ne on todella siniset, oikeesti jos et ois kertonu et noi on sun oma väri luulisin et noi on piilolinssit, siistii. Kannattaa kokeilla laittaa alas ripsaria myös, se avartaa katsetta entisestään...ihan ku et ois tienny, kummiski :D
Niin ja kaikkihan näyttää albiinoilta ilman meikkiä jos ei jaksa koko ajan käydä sitä värjäys rumbaa läpi :D Mutta sulla on aivan älyttömän siniset silmät!
Btw, näätkö sä muuten aina kun anonyymi kirjottaa et se on sama ano jos on sama? :D siis jos mie kirjotan niin onko sulla näkyvissä joku numero tai joku? :D Jos ei niin munhan pitää laittaa aina nimimerkki et tunnistat mut :D

Neiti P. kirjoitti...

Sun pitää laittaa tänne se tämänpäivänen video, jossa vähä leikit Aksun kans. :D Se on niin ihana ku se sekoaa aina ihan täysin sun kans. <3

P.S. Mua ei väsytä yhtään, joten en varmaan jaksa herätä aamulla. Aaaapuva. :D

Mirka kirjoitti...

Anonyymi: No ensinnäkin kiitos :D ja on mulla tossakin ripsaria alhaalla, mutta ei vissiin kovin paljon, ku sääkään et huomannu hahhah.

En nää, että oot just sinä. Mulla lukee vaan anonyymi :D mutta kyllä mää aina kirjotustyylistä tunnistan hehs.

Riikka: Saa nähä oon siinä kyllä heti kerrassaan HEHKEÄ :D

HEN kirjoitti...

HEI HEI HEIIIII Olen ettinyt mustaa suihkuverhoa KAUAN, mistä tuo teidän on?????? :) KIIITOS !!! :)

Mirka kirjoitti...

Se tais olla JYSKistä ! tai SOTKAsta... en nyt muista kummasta ku täällä on ne kaupat vierekkäin :D:D: Mutta käy kattoon kummastaki :D