lauantaina, helmikuuta 20, 2010

Smokey eyes by me

Heippamoi! Eilen kun mulla oli tosi tylsää, Jani ei ollu kotona ja Aino ei ollu vielä tullu, niin tein smokey eyes- meikin itelleni ja kuvasin sen! Lisäks kiharsin hiukset myös. Se ei ollu turhaa, sillä illalla olin muutenkin menossa pilettään! Tässä ekana kuitenkin kuva, mitä oon pitäny päällä :D


Okay, sit ei muutakun menoksi tän meikin suhteen:

STEP1 POHJA

Meikkivoide: En käytä tavallaan meikkivoidetta. Oon sekottanu rasvan sekaan vähä meikkivoidetta vaan, joten se aluksi pohjaksi. Mulla on niin kuiva iho atooppisen ihon takia, varsinkin talvella, niin rasvaan paljon ihoa :) Ja jos en rasvaa ja laitan meikkivoidetta, niin lopputulos on läikykäs :D

Ihon virheet (esim. näpyt, punotus jne.) peitän tolla Wet n Wild:n Cover All- paletilla. Mulla on muutenkin ollu nyt kokeilussa noita halpoja Wet n Wildin tuotteita (kuten huomaatte tässä postauksessa) ja ne on ollut yllättävän hyviä! En ole ollenkaan pettynyt halppiskamaan!

Puuteri: Käytän aika vähän ja vain lähinnä T-alueelle. 

Aurinkopuuteri: Mulla tällä hetkellä käytössä tuo LUMENEn tavallinen :)  


STEP 2 KULMAKARVAT

Mulla on todella vaaleat kulmakarvat, ja kun en ole laiskana niitä värjännyt/värjäyttänyt joudun joka aamu ne piirtämään. Teen sen tällä tavalla, että piirrän kulman ulkoreunat ensin (kuva1) ja lopuksi "väritän" sisällön... Kuvassa 2 näkyy ero mun värjättyyn ja normaaliin kulmakarvaan :D


Pohja ja kulmat valmiina! Mun oli vissiin pakko vääntelehtiä tossa...
 

STEP 3 SILMÄT

Aluksi lähetään siitä, että laitan kulmaluulle valkosta helmiäistä :) 

 
Sitten tumman ruskea luomiväri ja sivellin. Siveltimellä on helppo levittää tasaisesti mun mielestä :) Väriä levitetään koko luomelle ja vähän myös alaluomelle ulkoreunaan.
 
 
Seuraavaksi musta luomiväri ja ohut sivellin. Luomen ulkonurkasta levitetään väriä kuvan osoittamalla tavalla...(en osaa selittää :D) Yläreunan väri on luomivaossa.. Sen jälkeen väriä levitetään vähän kissamaisesti ulkoluomesta ohimoille päin.

 

Häivytykseen tarvitaan puhdas sivellin. Ja sillä lähdetään häivyttämään mustan rajoja pois.


Mustalla kajaalilla piirretään rajaukset yläluomelle sekä alaluomen ulkonurkkaan. Pumpulipuikolla voin vähän häivyttää rajoja jos haluaa.

 
 
 
Jos haluaa vähän vielä tummemmat silmät, niinku minä, voi piirtää rajaukset myös tuonne sisäpuolelle.

 

Seuraavana taitetaan ripset ja lisätään ripsiväri. Mää oon käyttänyt nyt vedenkestävää ripsiväriä, kun on ollu niin paljon pakkasta... 

JA SITTEN SILMÄT ON VALMIIT!

 

STEP 4 HUULET

Huulet jätän aina melko luonnolliseksi tai nudeksi, jos panostan silmiin. Rajaan huulet tollasella omien huulten värisellä kynällä ja lisään huulikiillon.


Sitten siirrytään hiuksiin:

STEP 1

Mun hiukset on ku harakanpesä, kun ne aukasee pompulalta aamulla. Ekaksihan ne täytyy harjata. Lisään latvoihin hoitoainetta. 


STEP 2
 
Yleensä aamulla en kerkee tehdä muuta mun hiuksille. Laitan vaan pinnillä kiinni etuhiukset.. Mutta nyt kun oli aikaa, niin kiharsin hiuksia vähän. Eli alle laitan lämpösuojan. Mulla on nyt tuota TRESemmén...


STEP 3

Sitte kiharran suoristusraudalla sen verran kiharoita ku haluan. Yleensä en jaksa alkaa koko päätä kihartamaan, niin kiharran tosta edestä ja sitten vähän latvoja..


STEP 4

Lopuksi suhuuttelen lakkaa päähän, että kiharat pysyy vähän kauemminkin kuin 10 minuuttia :))

JA HIUKSET ON VALMIIT!

 
 

Eipäs mulla muuta! Oli huippu ilta eilen. Oltiin loppuun asti ! Heippiiis



12 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

ei uskois kyllä kuvien perusteella että käytät "halpa" meikkejä, nimittäin todella hyvännäköstä jälkeä!
niin ja kun mainitsit tosta kuivasta ihosta, suosittelisin kokeilemaan Cliniquen Supermoisture Makeup meikkivoidetta, kuva tässä:
http://img237.imageshack.us/img237/1156/cliniquesupermoisturema.jpg
itselläni on myös todella kuiva iho ja pakko oli löytää joku kosteuttavampi meikkivoide, kun tuo kasvovoide ei tunnu pelkästään riittävän. mulle se on toiminu. puolipeittävä, sisältää vähän "hohde" jotaki jota itse en ole kyllä huomannut olevan :D ja hinta on muistaakseni siinä 31 € paikkeilla. mutta jos sulla on todella ihottumainen iho, niin sitten en suosittele, kun tämäkin voi ärsyttää sitä ihoa entisestään :)
ja pakko sanoa että nyt oli oikein ilo selata tätä postausta! oli niin hyvä ja mielenkiintoinen ja ihana, lisää tämmöistä! :D

Minni

Maiju kirjoitti...

ooiiii miten hienosti ;o(oon kyllä nähny ennenki mutta joo:D )

Mirka kirjoitti...

Minni: Kiva ku kerroit tosta :) Pitää käydä tänään kaupungilta tsekkaamassa tuota! Hehs ja kiitos, että tykkäsit! :)

Maiju: Joo varmaan sata kertaa oot nähny :D

Anonyymi kirjoitti...

eipä mitään :) kannattaa ensin tosiaan pyytää näytteitä, ettei tule huti ostoksia :) stockmann beautystä ostin omani ja käytän melko vaaleaihoisena numero 6.

Minni

Heidi kirjoitti...

Oiii! kiitti tästä postauksesta! Jahka itsekin kokeilisin joskus tuota smokey eyes meikkiä. :)

ps. u look beautifull!<3

Mirka kirjoitti...

HeDa: Hehs ole hyvä! ja kiiiiittiii

noona kirjoitti...

huii olipas pitkä postaus! tosi ihana meikki ja hiukset myös, sä se osaat :D

Mirka kirjoitti...

hehhhe noona, heti kerrassaan kyllä pitkä...

emmylou kirjoitti...

oon aina kattonu että osaat meikata ihan ältsihyvin :) tää oli ihana! ps täälläki on yks wet'n'wildin luomivärien suurkuluttaja ;)

Mirka kirjoitti...

kiiiitti emmii ! :)

Anonyymi kirjoitti...

voitko tehä joskus postauksen piilareista?? oon aatellu hommata sellaset ja haluisin tietää niistä enemmän :)

Mirka kirjoitti...

Juu voisin joskus :D