keskiviikkona, marraskuuta 10, 2010

curly

Day One: Ten things you want to say to ten different people right now.
Day Two: Nine things about yourself.
Day Three: Eight ways to win your heart.
Day Four: Seven things that cross your mind a lot.
Day Five: Six things that you're afraid of.
Day Six: Five people who mean a lot.
Day Seven: Four turn offs.
Day Eight: Three turn ons.
Day Nine: Two smileys that describe your life right now.
Day Ten: One confession.
 
1. Mä en tykkää olla yksin. En missään tilanteessa. Tarvin seuraa ja läheisyyttä. 
2. Loukkaannun syvästi aina, jos joku pettää mun luottamuksen tai tekee mulle pahasti. Ja mikään siinä tilanteessa ei ole mulle yhdentekevää. Mietin mistä se johtuu, mikä mussa oli vikana ja miksi näin tapahtu, vaikka se ei mun syy olisi ollenkaan...
3. Mun huono tapa on liimata irronneita hiuksia suihkun kaakeleihin..ja Jani joutuu aina siivoamaan ne.
4. Tykkään yllätyksistä, mutta en saa niitä ikinä.
5. Oon perusluonteeltani määräilevä ja mielestäni aina oikeassa.
6. En pidä talvesta ja kylmästä, vaikka suurin osa täällä Lapissa tykkää.
7. Oon ailahtelevainen. Esim. toisinaan oon tosi ahkera ja teen kaikki kotityöt, mutta toisinaan taas oon patalaiska ja makaan vaan sohvalla. Mielipiteitä en yleensä vaihda, mutta mielentila vaihtuu usein.
8. Oon välillä liian sinisilmäinen ja luotan liikaa ihmisiin. Loppujen lopuksi joudun sitten aina itse hoitamaan asiat..
9. Joidenkin asioiden suhteen oon tosi kärsivällinen, esim. koulu, lapset, tietokoneen temppuilu, autolla jumittuminen  yms. Mutta sitten on se toinen puoli, jolloin en ole kärsivällinen ja niihin kuuluu mm. riidat, ongelmat ihmissuhteissa, muut ongelmatilanteet yms. Asiat pitää noissa tapauksissa selvittää heti ja mun täytyy heti tietää  miten asiat etenee. Jos joku menee pieleen, niin oon hermoraunio, stressaantunut ja jauhan sitä asiaa koko ajan.


Aika negatiivisia asioita kaikki minusta, mutta on mussa paljon hyvääkin :D Musta vaan tuntuu, että kaikkia kiinnostaa mielummin negatiiviset asiat kuin "Asun Janin kanssa ja se on kiva" tai "Opiskelen kosmetologiksi" - perusjutut :) Siksi näin. 

Mutta hei, mitä mulle kuuluu? Hyvää ja huonoa. Oltiin viikonloppuna Pohjanmaalla ja oli tosi mukavaa! Maanantaina tultiin Rovaniemelle ja eilen olin Saaran ja Ässän kanssa melkeen koko päivän :D Tänään meillä oli koulussa anatomiaa ja saatiin lisää tehtäviä. Jes. Huonoa siinä mielessä, että mulla meinaa mennä hermot, että millon tuo Posti alkaa taas kulkemaan? Ollaan mietitty miks muille kulkee posti ja meille ei. Jani kysy eilen Postissa, että millon meille tulee postia niin kuulemma perjantaihin mennessä. Soitin tänään Postin asiakaspalveluun ja tuli sama vastaus ja kuulemma joillekki on jaettu jo aikasemmin.. Miks meille ei, ku odotan just tärkeetä postia ja oon jo ihan hermoraunio, ku en tiedä millon saan sen postin!

Mirris

9 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Mä en ymmärrä miten jotkut ihmiset ei osaa olla yksin. Siis, itsekseen. Et tarvii koko ajan olla joku. Ja siis se on mun mielestä aika surullistakin, ja kyllä itestään pitää sen verran tykätä et pystyy yksin viettää laatuaikaa :) mun ainakin tarvitsee olla välillä yksin, et voin kasata itseni. Ja siis ihan neuvoja ehdotan et yrittäsit viettää aikaa yksin ja tykätä omasta seurastas, mitä sitten teet jos vaikka eroot sun poikaystävästäs? Hankit heti uuden, koska et pysty olee yksin? Ja sen jälkeen, ja sen jälkeen, ja sen jälkeen? Ja muutenkin tulee tilanteita jolloin täytyy olla yksin, vaikka olis seurustelusuhteessa. Tutustu ittees! Voit huomata et se rauhassa yksin oleminen on välillä ihan jees :)

Mirka kirjoitti...

Kiitos kommentista :) Mä oon paljon yksin ja rauhassa. Mä en vaan tykkää siitä. Jani on koulussa joka päivä 8-16 ja mulla ei oo esim. koulua maanantaisin ja tiistaisin ollenkaan. Ja mä pääsen aina koulusta tosi aikasin. Kaveritkin on siihen aikaan yleensä koulussa. Kyllä mä pystyn siihen, mutten pidä siitä.

Mä myönnän sen, että jos me erottais Janin kanssa, niin se ois mulle aika iso kolaus sen yksinäisyydenkin takia. Oon kuitenkin ihan varma, etten jäis ikinä ihan yksin, kun on ystäviä :) Kun Jani lähti kesällä jo aikasemmin Pohjanmaalle, niin Riikka tuli mun kanssa asumaan tänne :)

Oikeestaan mä en silleen "kasaa" itteäni yksin; paremminkin se tapahtuu ystävän kanssa, joka antaa tukea ja omaa näkökulmaa.

Tänäänkin oon viettänyt aikaa itteni kanssa yksikseen sen 4 ja ½ tuntia ilman mitään häiriötekijöitä, juttelijoita facebookissa yms. En vain tarkottanu tuolla sitä ettenkö olisi ikinä yksin, vaan sitä, etten tykkää olla yksin. Se on mun pahin pelko, että jään yksin :)

Onneksi meitä ihmisiä on moneen makuun ja arvostan kyllä sun kommenttia. Siinä on järkeä :)

äiskä kirjoitti...

moikka
tossa sun kirjoituksessa on paljon mitä mä ajattelen ittestäni, mut mulla on vaan paljon huonompi itsetunto ku sulla. Mä annan tosi helposti periksi ja en ala kiisteleen vaikka tiedän et olen oikeessa. Enkä liimaile hiuksia seiniin :D mut mäkin tutkin paljon asioita mielessä ja kyselen itteltäni kysymyksiä mihin ei löydy vastauksia. Niihin varmaan pitäis olla sitä omaa aikaa......

-R- kirjoitti...

samaistun 3., 8. ja 9. kohtaan :)

Mirka kirjoitti...

äiskä: no voi olla jotain samaa, kun sukua ollaan hehe :)

-R-: hienoa et joku toinenki liimailee hiuksia ;D

Ewelyn kirjoitti...

Siis kohta 1 on täällä suunnassa AIVAN sama ja jollain tasolla itse kärsin asiasta..:( En osaa olla yksin, en ikinä ole joutunut olemaan yksin mutta myönnän että mua pelottaa jotenkin tulevaisuus ja mahdollinen yksinäisyys. :/ Aika sick tiedän! :D
Mut ehkä kumminki onni onnettomuudessa on se, et tiedostan itsekin et oon todella läheisriippuvainen että jopa suutun välillä, jos oon koko päivän odottanut miestä kotiin,ja hän soittaakin et menee tekee jotain johonkin, niin petyn jo siitäkin aivan hirveesti ja pieni maailman kaatuminen tapahtuu heti ;) Haha.. Mahtaako olla tarve mennä keskustelee tästä jolleki vähä viisaammalle..:DD Ja ainakin mulla, mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän inhoan olla yksin. Koska en muista nuorempana et olis haitannu olla yksin..lähes varmaan unelmoin siitä. :D Mut mut..aika hauska tuo haaste. Voisin ehkä itsekin toteuttaa. :>

Mirka kirjoitti...

Kiva kuulla, että on samanlaisia ihmisiä muitakin :) En oo ainut :D Niinpä mun mielestä se on tärkeetä, että tietää sen itse! Mulle yksinoleminen ei oo niinku ylitsepääsemätöntä tai en sano sitä, etten vois olla yksin. En vaan pidä siitä :)

Ja mä haastan sut tekemään tän ;) heh

Maiju kirjoitti...

oot tartuttanu mullekki tuon hiuksien liimailu jutun........
ja melkee kaikki kohat passaa muhunki nii tota ollaa kyllä heti nii siskoja että :D:D
nii samallaisia mutta nii erilaisia ::)

Mirka kirjoitti...

tshihhhiiii<33