keskiviikkona, maaliskuuta 17, 2010

bilehileet

Perjantain ja lauantain välisenä yönä Osku raukka oksenteli. Porukat ei lähtenykkään sitten lauantaina Vuokattiin niinku piti ja äiti vei mut ja Janit sitten juna-asemalle neljän aikoihin ku lähettiin Oulaisiin :)


Mentiin illalla pilettään Jennin kaas. Jani meni omien kavereiden kans ja mulla oli päällä tuo uus kukkahame :)

Sunnuntaina lähettiinkin illalla takasin Rovaniemelle ja sitte laatta lensi :)) Nyt oon vaan sairastellu ja tänään olin eka päivää koulussa. Meillä oli juomatietouden tentti ja se meni ihan ok...toivottavasti. Nyt on vähä ollu kurkku kipeenä toivottavasti ei tuu flunssaa. Sitä vähiten haluisin just nyt. Kohta lähen ehkä hiihtämään, joka luultavasti vielä pahentaa mun kurkkukipua...no joo.. mutta haluun nii kovin mennä!
 

11 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Voi ihana mikä hame!! Ihana ihana ihana! :D Ja olet niin kaunis noissa kuvissa ja tuo hame sopii sulle ku nenä päähän! Eikä. Kyllä mie pystyn siihen enkä osta samanlaista :) pystyn pystyn...
Niin eikä saa mennä hiihtämään kipeänä! Voi tulla vaikka keuhkokuume! hui apua, mie en uskalla edes liikkua mihinkään vaikka mulla olis vain kurkku kipeä :D

Minni

Mirka kirjoitti...

haha kiitos :D seppälästä tuo 12,95 ;) käy hakkeen haha :D Ja just istun tässä hiihtovaatteet päällä ja lähössä hiihtään:D

Anonyymi kirjoitti...

12.95!!!! Kehtaatki :D Pakkohan se on...hitto :D Mut vasta perjantaina, jos niitä on enää :D

Etkä istu!! Hö, ei kannata...no mene sitte, mutta varovasti ettei syke nouse :D


Minni

Heidi kirjoitti...

"Sunnuntaina lähettiinkin illalla takasin Rovaniemelle ja sitte laatta lensi :))"

Kiva että asian voi sanoa noin iloisesti :)

Mirka kirjoitti...

Minni: Joo sun on pakko käydä ostaan se :D:D Käytiinhän me tollanen reipas kymppi kilsa tossa hiihteleen :p heitettiin sitte heti tonne ounasvaaran päälle :D:D hah

HeDa: Niin....jälkeenpäin se ei tunnu niin pahalta ku se oli sillon :D

Anonyymi kirjoitti...

Ei herranjumala :D Okei, onneksi olkoon suorituksesta :D
Mieki vein crosstrainerilla 2,5 kilsaa eikä menny ku 12 minuuttia :D Ja ihan kotona turvallisesti sisällä...ettei tule raitisilma myrkytystä.

Minni

oskari kirjoitti...

oskari

Mirka kirjoitti...

Minni: Mut on sisäurheilukin hyvästä ;) kaikki urheilu on hyvästä :D hahhaa

Oskari: Vau osaat kirjottaa oman nimen ;)

kaisakaisa kirjoitti...

heeeei! joo mä tiiän tämä saattaa kuulostaa oudolta ja varmaan kuulostaakin mutta siis mulla on toi sama kukkahame kun sulla on niin mustana ja olen ihan kiintynyt siihen, joten se on mennyt nukkaiseksi ja aika huonoon kuntoon, enkä löydä mistään vastaavaa ja niin sopivan mallista, kuin se joten ajattelin vain kysyä että JOS käyttöä ei ole olisko mahdollista laittaa tuo myyntiin? siis ajattelin vain kysyä varmuudenvuoksi koska kaikki huuto.net:it sun muut olen jo kolunnut läpi !! :--)

Mirka kirjoitti...

höh voi harmi ku et oo löytäny :( vitsi ku mäki oon tohon nii rakastunu etten kyl ehkä myy sitä.. :D mut katotaan katotaan..!

kaisakaisa kirjoitti...

juu okei mut kiiitti ku vastasit kummiski :>