sunnuntaina, tammikuuta 03, 2010

Tutut mutkat jälleen kai kaartanut oon miljardi kertaa putkeen...

Moi. Oon vielä pohjanmaalla. Yritän varmaankin jotenkin korvata joululoman postauksien vähäisyyttä,  kun postaan näin useasti nyt hehs. Mun olkapäillä olevat valkoset hiutaleet ei suinkaan sitten oo hilsettä vaan täällä sataa ihan tajuttomasti lunta :D Me tultiin nyt kahdeksi viimeseksi päiväksi Oulaisiin. Siis mun isi on täältä kotoisin ja siks oon viettäny täällä paljon aikaa ja KAPPAS VAAN, löysin täältä myös poikaystävän. Oon viettäny täällä siis entistä enemmän aikaa. Räpsein muutaman kuvan Oulaisista ja Jani räpsi musta muutaman kuvan. Siinä yhdessä kuvassa, jossa hyppelen jotenkin oudosti niin....en todellakaan tiedä mitä teen...........




  
     
  

 





 




 Huvikseni jossakin välissä oon räpsässy muutaman kuvan mun lärvästä :---) Tuon toisen kuvan pitäis huvikseen kuvata noita mun ripsiä, kun tänään huvikseni laitoin vähä lisäkettä noihin mun hapsuihin. Kuva oliki sitte huvikseen vähä huonolaatusempi ku ajattelin... Harmi ku en tajunnu huvikseen kuvata tota mun liiviä paremmin, mutta se_on_ihana. Oon rakastunu tähän uudelleen. Eli se on tollanen valkonen villanen, siinä on vyö ja huppu! Sitte joskus oon pitäny myös jotain muuta vyötä tän kans, kun sen vyön saa tosta irti...


 
 
  

Mut ei kait mulla tässä paljon muuta ollut. Huomenna me lähdetään takaisin Rovaniemelle. Meidän mukaan vaan lähtee muutama misuli (mun pikkusisko ja serkku) kyläileen meille. Saa nähdä miten me selvitään tosta matkasta mun ison matkalaukun kans.......Oli muuten aivan mahtava tänään pakata se ja raahata perässä. Mää istuin sen päällä ja pompein, että sain sen kiinni. Sit en oikeen jaksanu nostaa sitä edes autoon. Onneks mulla on mies (, jonka kans ollaan btw oltu tiistaina 4 vuotta yhdessä, että herranjumala...)




9 kommenttia:

Aleksandra Maria Carmen kirjoitti...

your so beauty!

great picks

visit me :

www.fairylady-style.blogspot.com

Mirka kirjoitti...

Thanks very much :) I actually follow your blog so I visit there often ;)

noona kirjoitti...

kaunis mirka :) ihanat noi ripset!

Mirka kirjoitti...

Voi kiitti Noona :)

Heidi kirjoitti...

Ihanan iloinen banneri :)

Mirka kirjoitti...

Kiitsa! Se on ollu mulla tuolla tallessa niin aattelin vähä vaihtaa välillä :)))

essi kirjoitti...

vautsi tuo pipo on makea, mistä oot napannut? :-)

Mirka kirjoitti...

Kiitos. Se on ostettu Sportiasta ja maksoi muistaakseni 12,90? :)))

Sassi kirjoitti...

you are so beautiful. what lovely pics...
kisses from germany
X