tiistaina, helmikuuta 12, 2013

mun penkkarit

Nyt kun tässä on taas penkkarit tulossa tälle vuotta, niin ajattelin laittaa pari kuvaa, jotka löysin mun penkkareista ja muutenki koko abivuodesta. Nää jutut kuitenki kiinnostaa lähes kaikkia :D Niinku oon aiemmin jo kertonutki, niin mun mielestä lukio oli kaikista parasta aikaa; niin huoletonta ja hauskaa elämää! Penkkarit oliki yks kohokohta ja meillä oli niin huippu luokka, ettei mitään rajaa. 
 
Penkkareina sinänsä ainakaan mun lukiovuosina ei ikinä ole ollu mitään ns. teemaa, vaan mennään aika pitkälti sen pohjalta mikä haluaa olla :D Määhän tietysti mietein vaan mukavuutta ja ettei rekan lavalla tuu kylmä, joten olin tiikeri (jonka puvun alle saa hyvin toppavaatteet :D). Ja sitte tosiaan jotenki eläinlinjalla mentiin mun parhaiden kavereidenki linjalla eli Aino oli lehmä ja Saara jellona.
Nyt ku aloin muistelemaan, niin enhän mä muista paljo mitään penkkareista.. Siitähän on jo 4 vuotta..huhhuh. Kävin siis lukiota Ylivieskassa ja oon kotosin Alavieskasta, joten käytiin riehuun ensin Alavieskan kouluilla sieltä kotosin olevien kanssa :) Sitte lähettiinki Ylivieskaan ja koristeltiin toi Ainon auto ihan serpentiineillä ym. mutta ne kyllä kaikkos matkasta siinä 80km/h vauhdissa ja 15km matkalla aika hyvin :D 

Lukiolla meillä oli ihan normaalisti se abien show juttu, jossa "palkittiin" lukion oppilaita ja opettajia ja oli esiintymisiä yms. Ja sitte tietysti sotkittiin huulipunilla kaikkien naamoja, heiteltiin karkkeja ja otettiin kuvia yms. Rekkoja meillä tais olla kaks ja noustiin sitte sinne lavoille ja lähettiin kiertään Ylivieskan koulut läpi.. Nakeltiin kaikille lapsille karkkeja sieltä lavalta ja pidettiin ääntä :D Musta pojat oli vähä idiootteja ku ne heitti niille raukoille lapsille lihaliemikuutioita.....
Tietysti sitte päivän päätteeksi suunnattiin juhlistamaan penkkareita, niinku koko alueen kuntien tapana on, Kalajoelle. Oltiin tietysti ostettu liput jo etukäteen, koska sinne ei todellakaan pääse pienellä jonottamisella penkkaripäivänä... Meillä oli Kalajoella mökki kaveriporukan kans ja vietettiin siellä aikaa ja lopulta mentiin tosiaan Dyyniin. Meillä ei ollu illalla enää penkkariasuja päällä, vaan vaihdettiin ihan kunnon biletsydeemit päälle :)

Muutenkin koko abivuoden aikana meillä oli kaikenlaisia päiviä, joita yritin tässä muitella. Tietysti ihana Facebook vähän avitti ja löysin muutaman kuvan päivistä. Teemoja meillä oli esim. rantapäivä, kansallisuuspäivä, transupäivä, amispäivä, jouluteemapäivä, juhlallinenpäivä yms. Se oli hauskaa, kun esim. jouluteemapäivänä osa oli lahjapaketteja ja joulukuusia ja rantapäivänä oli ihan hirveä pakkanen ulkona, niin käytiin ottamassa sitte kuva!
 Vuoden aikana järjestettiin myös muutama ihan normaali biletysilta :D
 Tässä kuva kansallisuuspäivästä!
Tässä amispäivästä, joka oli kans kyllä huippu!
Siinäpä vähän kurkistusta mun abivuoteen ja penkkareihin. Onneksi kuvat aina muistuttaa miten mukavaa oli ja tuo kivoja muistoja mieleen :) Jos siellä on joitain abeja, niin älkää stressatko kirjotuksista ja pitäkää mahtista aikaa penkkareissa! 

-Mirka

4 kommenttia:

Janette kirjoitti...

voi ei tuo lihaliemi-juttu :o :D voin jotenki kuvitella ilmeen ku joku on kerenny laittaa suuhunsa semmosen..

kiva kuva janista ja hemmosta tossa edellisessä postauksessa :)

Mirka kirjoitti...

no niimpääää :DD


juu hemmo iski just silmää ku otin sen kuvan :D ahhah!

Ninni kirjoitti...

muistatko enää mistä toi sun tiikeripukus oli? oon meinaa ettiny just tollasta :D!!

Mirka kirjoitti...

Moi!

Taisin tilata sen Punanaamiosta :)