sunnuntaina, helmikuuta 03, 2013

kukkuluuruu

Tässäpäs on kerennyt vierähtää jo tovi ku viimeksi kirjottelin. Mulla loppu eilen harjottelu ja tykkäsin kyllä hulluna olla molemmissa paikoissa, joissa olin :) Oon ollu kuiten nyt kipeenä ja sinnittelin viimeset päivät harjottelussa nenä tukossa ja lima kurkussa, ettei jää roikkumaan. Ollaan käyty nyt viikonloppuna Rokin peleissä ja eilen oltiin vaan Janin kans kotona ja syöpöteltiin. En halunnu ottaa mitään riskiä, että lähtisin ulos jonnekkin ja sairastuisin enemmän, koska mulla alkaa huomenna LCN- rakennekynsikoulutus ja en halua olla sieltä pois :) Torstaina sitte alkaa varsinaisesti koulu ja mulla on sillon heti kokous. Viikonlopuksi ollaan lähdössä Pohjanmaalle. 

Mitäs muuta? Mun ihana pappa täytti 85- vuotta edellisenä viikonloppuna vaikkei kyllä todellakaan vaikuta sen ikäiseltä! Äiti sairastu just ennen juhlia ja oli laatinu tarkat kakun koristeluohjeet :) Onneksi Maijun kanssa saatiin kakku näyttämään ihan hyvältä! Jani oli melkeen koko viime viikon Rukalla rakentamassa jotain lumijuttuja, joten olin yksinään kotona. Onneksi on jo vähän tottunu siihen, niin ei tunnu enää niin kamalalta. Ihana kummipoikaki täytti tammikuun loppupuolella 1-vuotta. Miten nopeeta se aikaa taas menekään.. Tänä aamuna tein Janille aamupalaa; kummallekkin herkkuleivät, Janille minttukaakaota ja mulle latte :)  Sitte meikkasin aika kauan, ku oli kerranki aikaa tehdä kunnon meikki.. :D
Nyt kuitenki nukkumaan ja aamulla kouluttautumaan ;) -Mirka

Ei kommentteja: