perjantaina, tammikuuta 28, 2011

Tässä ois joku hieno otsikko, jos olisin keksinyt jonku

Helloou. Vihdoin ja viimein tää killeri kouluviikko ohi! Mulla oli poikkeuksellisesti joka päivä koulua neljään asti! Mut siitä on selvitty - joskin hieman väsyneenä! Nyt vaan lepoo seuraavat 4 päivää haha! Eivaa, kyllä tässä jotain kehittävääkin pitää tehdä, kun kerta ollaan Rovaniemellä tää viikonloppu. Harmi on vaa se, että Riikkaki meni just tänä vklp Pohjanmaalle, ku olis ainut vklp ku mä olisin täällä :D No elämä on ja vitsit jos pääsen sinne ammattikorkeaan takasin, niin kyllähän mä sit nään useemmin kaikkia muitakin kavereita! esim. Emmaa! Vähä on iksu sitäkin. Saaran kaa kuiten meinattiin jotaki mukavata hommata ;D

Tänään mä nukuin pommiin. Kyllä mä hyvin kerkesin, mutta vähä tuli kiirus. Meikata ei tiettykkää kannattanu aamulla, kun kasvohoitoja tehtiin koulussa. Heräsin 20min vaille 7, ku Sanna oli tulossa 5 vaille 7 tohon Saaralle hakemaan meitä. Äkkii vaan vaatteet niskaan ja vähä leipää ja ulos. Onneks en ollu ainut, joka nukku pommiin, vaan Saara oli nukkunu vielä enemmän pommiin haha! Oli ihana hemmottelupäivä koulussa. Tehtiin toisille kasvohoitoja ja sit extrana vähä muutaki: selänpuhistuksii, käsihierontaa ja lakkauksia :) Mulla on muuten vielä sitten ens tiistaiksi hieronta aika mun fyssarikaverille! Nyt hartiakivut kuriin ;)
Mä luulen, että mä ehtisin nyt tässä neljän päivän aikana tehdä jonku kivan postauksen, ku oon nyt ollu vähä tylsä. Mietein, et se vois olla joku noista mitä ootte toivonu jo.. tai sitten voisin tehdä esim. jotain vinkkejä kauneudenhoitoon (kasvoille, käsille, jaloille?).. Jos on ehdotuksia niin ne otetaan vastaan ;) Tänään mä kyl ehkä käperryn vaan Janskun kainaloon ja teen vähä herkkukeksejä, ku sain ohjeen Sannalta. 

Niin tosiaan, olin eilen Sannalla ja se oli leiponu aivan uskomattomia suklaakeksejä. Ei ollu mitään toivoa pysyä erossa niistä... Tein sille sitten  myös kulmien muotoilun sokerilla ja pinseteillä :) Ja näin jotain aivan uskomatonta :D Sannalla on kiinalainen aviomies ja se teki ihan mahtiksen näköstä ruokaa.. ja mikä ruuanlaittotaito? Olin ihan äimänkäkenä ku se heitteli pannulla ruokaa sellasella hienolla ranneliikkeellä ja laitto vaiks mitä mausteita. Ihan intopöykeenä tutkiskelin kiinalaisia mausteita ja ennen kaikkea sitä kirjotusta.. Se on tosi hienon näköistä, varsinkin käsinkirjotettuna.. Ei voi sanoo ku VAU

Palaillaan! - Mirka ja p.s oon suuttunu teille ku yks vaan kerto mitä sille kuuluu :(

3 kommenttia:

Neiti P. kirjoitti...

Hoitovinkkejä jaloille kiitos. :DD Mun kantapäät on niin järkyttävän näköset että pyörtysit ku näkisit nämä. :D

Anonyymi kirjoitti...

VAU, mikä meikki sulla on näissä kuvissa! älyttömän nätti, niin luonnollisen näköinen ja hehkuva. :) kerta kaikkiaan ihana. :D

Mirka kirjoitti...

Riikka "Pula" haha nii joo! Aattelin tehä eriksee jalat, kädet ja kasvot :) Let's see baby

Anonyymi: Kiitos paljon :) Taitaa olla niinkin helppo meikki, kun pohja, rajaukset ja ripsari ;)