tiistaina, tammikuuta 25, 2011

what i'm doing

Mulle kuuluu hyvää moi! Mä oon alottanu vähä kuntokuurii täs taas. Joulun jälkeen kun on niin kivan turvonnut olo... Koulussa me käydään tällä hetkellä kasvojen anatomiaa..jipii.  Keskiviikkona on ensimmäinen asiakaspalvelu tälle vuodelle. Ei huvittais ollenkaan... Ei sitte yhtään tehä huvikseen jotain jalkahoitoja ilmaseksi :D Ammattitaitohan siinä kertyy juujuu. Kävin tänään terveydenhoitajalla ja kaikki oli ihan ok muuten paitsi että mun verenpaine oli koholla. Mun pitää kuulemma tarkkailla sitä ja mulle varattiin sit tarkastusaika ja silleen.. kiva. Oon muuten hulluna pelannu Wiitä! Kohta varmaan kyllästyn niihin peleihin :) Mut nyt pitäis lähtee suihkuun ton pikku treenin jälkeen ja nukkumaan. Huomenna anatomian pariin. Hei kertokaa jotain kivaaa vaikka et mitä kuuluuuuu?

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

HYVÄÄÄ KUULUUUU! Kiitti ku jaksat kirjotella, tykkään sun blogistas tosi paljon :) ja mulla olis sulle hei yks kyssärikin! Opiskeletko kosmetologiksi pk vai yo puolella? Tai siis millä papereilla hait? Ite kans haluan nyt hakea kosmetologiks ja oon siis kirjottaas ylioppilaaks nyt tänä keväänä, ainoo vaa et pelkään et päättötodistuksen ka ei riitä :/ onks sul jtn muita neuvoja, esim. kosmetologin pääsykokeista?

t: Ella