keskiviikkona, tammikuuta 05, 2011

Minä ja Jani 5v

Mitkä ovat toiset nimenne? Miia ja Petteri
Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Tänään tasan 5 vuotta
Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun?
muutaman kuukauden
Kuka pyysi ketä ulos? Ekaa kertaa? Jani pyysi mua
Kuinka vanhoja olette? minä 20 ja Jani 23
Kumman sisaruksia näette/näitte enemmän? Yhtä paljon kumpiakin
 ♥ Onko teillä yhteisiä lapsia? Ei ole :)
Entä lemmikkejä? Ei, mutta kovasti haluaisin koiravauvan
Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana? No varmaan toisen "väärä" mielipide... ja ku mä komennan ja Jani ei usko :---)
Kävittekö samaa koulua? ei
Oletteko kotoisin samasta kylästä? 
Ei. Välimatkaa oli reilu 40km ennenku muutettiin yhteen :)
Kumpi on älykkäämpi? Riippuu mistä puhutaan!
Kumpi on herkempi? MINÄ ehdottomasti
Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona? hah.. Rovaniemellä Amarillossa varmaan, mutta Oulaisissa Keidas ja Roida :D:D
Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet? Salo
Kummalla on hullummat eksät? luulisin, että mulla :)
Kummalla on pahempi temperamentti? 
No mullahan sitä löytyy, vaikka muille jakaa :D
Kumpi laittaa ruoan?
  Minä laitan epätavallista, mutta Jani, jos laitetaan jotain tavallista
Kumpi on sosiaalisempi? MINÄ. Jani on vähä ujo hih
Kumpi on siisteysintoilija?
  Jani se nykyisin taitaa olla :D Musta on tullu laiska
Kumpi on itsepäisempi? Kumpiki...Minä enemmän
Kumpi vie suuremman osan sängystä? 
Jälleen kerran minä :) Jani valittaa joskus, että sen pää on yöpöydällä....
Kumpi herää aikaisemmin? 
Empäs osaa sanoa.  Janilla on paremmat unenlahjat kuitenkin.
Missä ensimmäiset treffinne olivat? Autossa :D
Kummalla on suurempi perhe? 
Mulla :) 4 sisarusta
Saatko usein kukkia?
  En oo ikinä saanu.. en edes tänään!
Kumpi on mustasukkaisempi? 
minäpä se taidan olla.. mut on Janikin
Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava? 
Kaippa se heti oli ihan vakavaa. Jani meni aikalailla muutaman kuukauden päästä sitten inttiin.
Kumpi syö enemmän? 
jani................joudun vielä vararikkoon
Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa? jani tietysti
Kuka ajaa autoa, kun olette yhdessä?
  jani vaikka se kovasti yrittääkin aina saada mut rattiin..
Jani sydän Mirris

5 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Onnea hirmuisesti! Kivoja kuvia oli ihanien muistotekstien välissä värittämässä tarinaanne :)

Mirka kirjoitti...

kiitos :) jep, yritin katella uusia ja vanhoja kuvia! jania vaan on niin vaikeeta saada kuviin :(

Emma kirjoitti...

Ai ei tullu kukkia... Jumankeikka......... :D

Mirka kirjoitti...

NIIN! Ei tullu mitään...:D

Mirka kirjoitti...

paitsi ruokaa :D