tiistaina, tammikuuta 11, 2011

kuulumiset

Ollaan tultu vihdoin ja viimein Rovaniemelle :) Eilen illalla lähdettiin tossa seiskan aikohin junalla ja oltiin yhentoista maissa täällä. Lunta oli satanu vähän, mutta ei todellakaan niin paljon, ku Pohjanmaalla! Eihän me täällä kuitenkaan keretä ikuisuuksia olemaan, vaan perjantaina meitä kutsuu jo Oulainen. Janilla on lauantaina peli ja sitte kipastaan Alavieskaan. Eilen ja tänään me ollaan tehty tuttavuutta tälläsen kaverin kanssa:
 Jonne laitetaan tälläsiä juttuja:
 Joista tulee sitten tällänen:

 Tälläkin hetkellä nautiskelen lattea, ihanalla maitovaahdolla! Namskis :) 
Valitettavasti mulle kuuluu huonoakin:

 Mulla on kaikenlisäksi tylsää, kun kaikilla on jotain menoa ja mä oon yksinään kotona. Enkä mä pääse täältä mihinkään tän jalan takia! Kyllä on tylsä elämä..

Mirris

3 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Saa oot londii!

Onpa inhottava, jos et pysty kävelemään :(:(

Anonyymi kirjoitti...

Lue joku hyvä kirja. Opiskele jotain mielenkiintoista. Lataa jotain hyviä elokuvia/tv-sarjoja koneelle ja katso niitä. Kuuntele upeaa musiikkia. Jne jne jne jne jne.

Only boring people get bored :)

Mirka kirjoitti...

heidi, mun hiukset on jotenki kameleontit.. ne näyttää jossain valossa ihan vaaleilta ja joissain vaaleen ruskeilta...:D

anonyymi, no sehän oiskin mukavaa, jos jaksais koko päivän olla sisällä.. mutta mä en laske tekemiseksi esim. tätä tietokoneella istumista tai kirjan lukemista :D mun pitäis päästä urheileen ja käymään kaupungilla ja kavereilla jne. mutta kiitti vinkistä voisinki ladata jonku leffan.. ;D