sunnuntaina, maaliskuuta 27, 2011

ja pieni pieni lause oli heillä suojanaan: sua rakastan, sua puolustan, pysy sylissäni vaan.

Mulla ei oikeen oo mitään kerrottavaa. Siks en oo kauheesti kirjotellukkaan. Mulla olis kasapäin muokattavana kuvia, mutta jotenki oon niin laiskalla tuulella ollu.. Ei mikään oikeen innosta. Siks aattelinki eilen, että nyt tää loppuu. Mun täytyy piristyä ku kohta on kesä. Hiilihydraatteja pois, ulkoilua ja aurinkoa. Ehkä niillä saadaan musta pirteempi ihminen. Tänä viikonloppuna me ei olla Janin kanssa tehty mitään muuta, ku käyty kattomassa jääkiekkoa. Roki voitti kummanki päivän pelit, mutta ei tänä kautena kyllä noussu nyt Mestikseen. Tilasin H&M:ltä kokeiluun muutaman koltun tässä yks päivä. Toivon, että sieltä tulis jotakin mukavaa.

Hmm, muutamia koulujuttuja on ollu. Esim. viime viikolla meillä oli Yon-Kan koulutus, joka on tosi mielenkiintonen kasvohoitosarja mun mielestä. Sitten oli myös Sothysin vartalonhoitokoulutus.. :) Kaikkea kivaa! Perjantaina Riikka oli mulla asiakkaana koulussa. Sain perjantaina myös sähköiskun sellasesta höyrytyslaitteesta. Oli kyllä melkonen tälli, ku sulakkeetki meni. Onneksi ei käyny pahemmin. Vähä käsi vaan oli kipeenä sen päivän :) Nyt mä alan kattomaan hiihdon SM-kisoja :) Täällä myös jännätään mun pikkusiskon Moonan sijotusta ampumahiihdon SM-kisoissa. Ne on Hämeenlinnassa kisaamassa ja tosiaan Moonahan otti eilen SM-kultaa! Tänään olis toiveessa toinen kulta ;) -Mirka

Ei kommentteja: