lauantaina, maaliskuuta 26, 2011

Päivät

Oon tylsä niin mäki teen tän!

Päivä 1 - Esittele itsesi   Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani   Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?  Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni   Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni   Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni   Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla   Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani   Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni   Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa   Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki   Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen   Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani   Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin   Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 1 - Esittele itsesi

Oon Mirka. Olen kotoisin Pohjois-Pohjanmaalta Alavieskasta. Synnyin syksyllä 4.9.90.. Olen kyllä perfektionisti, mutten kauhea siivousintoilija ja järjestelmällinen - niinku  mun horoskooppi Neitsyt väittää. Mun perhe asuu Alavieskassa. Siellä mulla on 4 ihanaa  (joskus ärsyttävää) sisarusta; Samu, Maiju, Moona ja Osku, jotka asuu valitettavasti nyt liian kaukana. Tällä hetkellä asun Rovaniemellä. Täällä Joulupukin ihmeellisessä maassa, jossa mua ärsyttää jo pikku hiljaa ylenpaattinen vouhottaminen lapista, joulupukista yms. Miksei joulu-juttuja voi ottaa edes kesäksi pois näkyvistä?
Mun lemppari lastenohjelma pienenä oli ehdottomasti Muumit, mutta myös muut lastenohjelmat esim. Maija Mehiläinen ja Prätkähiiret oli IN! Tällä hetkellä mun lemppariohjelmat on Dexter, Desperate housewives ja the Mentalist. Mulla oli pienenä lemmikkinä Pinkki (karkeakarvainen mäyräkoira), jonka nimen keksin 3-vuotiaana itse. Pinkki kuitenkin kuoli 14-vuotiaana, kun sillä oli massussa kasvain. Sitä on kamala ikävä. Meillä on kotona Alavieskassa kuitenkin kaksi koiraa Piina ja Kiara a.k.a kikke ja kissa Mortti.
Mun lemppari aineet koulussa on aina ollut musiikki, kuvis ja liikka. Ylä-asteella mun lemppareiden joukkoon nousi vielä ruotsi ja lukiossa venäjä. Kaikki piti mua vähä vajaana ku tykkäsin ruotsista :D. Oon kyllä saanut jälkkääki, mut se on aina ollu myöhästymisistä. Tästä päästäänkin aiheeseen, että mä oon aina myöhässä. Jos mä sanon, että tuun sillon ja sillon, niin siihen kannattaa aina varautua, että tuun myöhässä.
Mä en oo ikinä ollu mikään hiljanen hissukka. Ääntä lähtee joskus liikaakin, mutta oon sopeutuvainen ja tilannetajuinen. Mä en mölötä isoon ääneen, jos tilanne sitä vaatii. Pienenäkin olin varsinainen esiintyjä ja "kerhotäti" :D En voi sanoa, että olisin ujo.

Oon harrastanut ampumahiihtoa ja hiihtoa melkeempä koko lapsuuteni tohon lukioon asti :) Josta päästäänki aiheeseen, että oon tällä hetkellä ylpein isosisko, sillä mun pikkusisko voitti tänään SM-KULTAA!!

Päivä 2 – Eka rakkaus
Niin tylsää, kun voi ollakkin.. Mun eka rakkaus on Jani :) Me alettiin seurustelemaan 5.1.2006. Olin silloin ysillä eli tosi pikkunen. Me oltiin tunnettu jo aikasemminkin, mutta päätin ton viralliseksi ajankohdaksi. Jani oli vielä nimittäin alaikäinen, ku tutustuttiin ja täytti silloin joulukuussa 18. 

Mun eka rakkaus oli siis tutustuessa 17-vuotias ja tällä hetkellä 23-vuotias. Meillä on ikäeroa 3 vuotta ja ollaan siis edelleen yhdessä. Me elettiin koko meidän seurustelusuhteen 3,5 vuotta "kaukosuhteessa". Meidän välillä oli siis n. 40km matkaa ja nähtiin vain viikonloppuisin. Siinä sivussa Jani kävi myös intin eikä se meidän kohdalla tuntunut siis edes kummalta. Elokuussa 2009 muutettiin sitten Rovaniemelle yhteiseen asuntoon ja täällä samaisessa asunnossa ollaan tälläkin hetkellä.

Aika on menny ku siivillä. Ei voi ymmärtää, että me ollaan oltu yhdessä jo 5 vuotta, 2 kuukautta ja 3 viikkoa. Hienointa tässä on se, että me rakastetaan toisia edelleenkin :) Saa nähdä mitä tulevaisuus tuo tullessaan!

Onhan mulla tietysti tätä ennen ollut jotain "poikaystäviä", joita ei voi edes lukea miksikään poikaystäviksi tai ennen kaikkea rakkaudeksi.. Sillon luuli olevansa niin rakastunut ja luuli tietävänsä mitä se on. Se oli silloin vain sellasta erilaiseen tutustumista ja uuden kokemista.

Jos on lisäkysymyksiä, niin kysykää täällä !

Ei kommentteja: