tiistaina, maaliskuuta 29, 2011

love and my day

Päivä 1 - Esittele itsesi   Päivä 2 – Eka rakkaus
Päivä 3 – Minun vanhempani   Päivä 4 – Tätä olen syönyt tänään
Päivä 5 – Mitä on rakkaus?  Päivä 6 – Minun päiväni
Päivä 7 – Paras ystäväni   Päivä 8 – Se hetki
Päivä 9 – Uskoni   Päivä 10 – Päivän asu
Päivä 11 – Sisarukseni   Päivä 12 – Käsilaukussani
Päivä 13 – Tällä viikolla   Päivä 14 – Mitä minulla oli päällä tänään?
Päivä 15 – Unelmani   Päivä 16 – Eka suudelmani
Päivä 17 – Mieleisin muistoni   Päivä 18 – Mieleisin syntymäpäiväni
Päivä 19 – Kaduttaa   Päivä 20 – Tässä kuussa
Päivä 21 – Toinen hetki   Päivä 22 – Tämä järkyttää minua
Päivä 23 – Tämä saa minut voimaan paremmin
Päivä 24 – Tämä saa minut itkemään
Päivä 25 – Ensimmäinen   Päivä 26 – Pelkään
Päivä 27 – Suosikkipaikkani   Päivä 28 – Ikävöin
Päivä 29 – Tähän pyrin   Päivä 30 – Soittolistallani
Päivä 31 – Viimeinen hetki

Päivä 5 – Mitä on rakkaus?
 
                           Aurinko, sinä sanoit kun me katselimme kuuta
                           Sinä vannoit pitäneesi
                           tähtiä kämmenellä,
                           että kissat
                           olivat suudelleet lintuja,
                           kielot kukkineet pakkasessa.
                           Kun me olemme rakastelleet
                           sinä olet aina
                           sillä tavalla
                           oikeassa ja väärässä
                           etten muuta voi kuin rakastaa sinua.
                                                          Tommy Tabermann "Tähtiä kämmenellä"


Päivä 6 – Minun päiväni
 Jani lähti kouluun, jatkoin unia sohvalla
 Tein aamupalaa ja menin parvekkeelle lukemaan kirjaa ja syömään

 Riikka tuli värjäämään hiuksia
 Olin koneella ja lakkasin kynnet hiusvärin vaikutusaikana
 Tehtiin ruokaa Janin kans (tuo pekoni ei oo oikeesti noin käristyny :D)
 Sitten lähin Saaralle

 Leikein Ässän kans
Tulin kotiin puoli ysin maissa ja leikein saksilla Riikan hiuksiin
Riikka lähti puol kymmenen ja oottelin Janin kotiin, ku se oli ajelemassa
Nyt pitäis mennä nukkumaan. Hyvää yötä! -Mirka

3 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Ootko kyniny Riikan? :OOO :DDD

Mirka kirjoitti...

OLEN _mitään_ ei ole jäljellä:D

Neiti P. kirjoitti...

Joo mulla ei oo enää tukkaa ollenkaan. :) Oon kalju.