keskiviikkona, maaliskuuta 02, 2011

rakkautellista

MISSÄ JA MILLOIN
Näitte ensimmäistä kertaa? - Alavieskassa 05 (herranjumala)
Juttelitte ensimmäistä kertaa kasvokkain? -  Alavieskassa
Halasitte ensimmäistä kertaa? -Varmaan Oulaisissa :)
Näitte viimeisimmän kerran? -No just ku katoin oikeelle
Juttelitte viimeisimmän kerran? -muutama minuutti sitten
TOTTA VAI TARUA
Tiedät hänen kengänkokonsa? - 42
Tiedät minkälaiset häät hän haluaa? -Jani haluis varmaan pienet, mutta ei tuu onnistuun, jos mun kanssa aikoo mennä naimisiin :D
Hän osaa virkata? -Ei taida osata, mutta oppis varmasti jos opettais :)
Kuvaile häntä tasan yhdellä sanalla? -kilpparinen...
Kuinka paljon hän merkitsee sinulle? -No sen verran, että ollaan oltu yhdessä jo yli 5 vuotta..
Mitä muuttaisit hänen ulkonäössään, jos voisit? -no parta vois kasvaa vähä miehekkäämmin :D
Onko hän koskaan huutanut sinulle pahasti? - No on :)
Mitä hän harrastaa? -Jääkiekkoa yms. urheilua
Milloin näet hänet seuraavan kerran? -heti ku katon oikealle :D
Oletko koskaan ikävöinyt häntä kovasti? -Silloin, kun asuttiin eri paikkakunnilla ja ku Jani oli intissä.. nähtiin vain viikonloppusin, jos sillonkaan
Miksi hän pitää sinusta? -ku oon niin ihku ja kestän sitä
Oletko nukkunut hänen kanssaan? -joka yö
SINÄ JA HÄN
Kumpi voisi mennä ruokakauppaan yövaatteet päällä? -minä
Kumpi antaa helpommin periksi? -Jansku
Kumpi tulee pyytämään anteeksi, jos olette riidelleet? -Jansku, ku mää oon niin itsepäinen..
Kumpi saa hulluimmat ideat? -minä tietysti
Kumpi on ensimmäisenä menossa mukaan johonkin joka ei ole hyvä juttu? -kumpikin varmaan :D
Kumpi on parempi säästämään rahaa? -Minä!
Kumpi osaa ajatella järkevämmin? -Riippuu paljon asiasta..
Kumpi hyppäisi benjihypyn? -Ei varmaan kumpikaan uskaltais :D
Kumpi muuttaisi ensimmäisenä ulkomaille? -Minä
Kumpi lähtisi matkalle jonka päämäärää et tiedä? - kumpiki
Kumpi valitsee elokuvan jota illalla katsotte? -Valitaan vuorotellen, koska mä haluan aina kattoa kaikkea romanttista hömppää ja Jani jotain toimintaa..pöh
Kummassa olisi enemmän ainesta suomen presidentiksi? -Mussa ehottomasti :D
Kumpi saa helpommin toisen ärsyyntymään ? -MINÄ
Kummasta voisi tulla isona lääkäri ? -Musta.. Jani on enemmän käytännön mies hah
Kumpi kysyy toiselta neuvoa jossain vaikeassa päätöksessä tai tilanteessa? - Riippuu tilanteesta..
Kumpi menee kysymään tietä tuntemattomalta? -Kumpikin..
Kumpi saa toisen aina nauramaan? -Riippuu taas tilanteesta.. mut jos päivittäin katotaan, niin ehkä mää mun tyhmillä jutuilla.
Kumpi on useammin saanut jälki-istuntoa koulussa? -Minä mitä luultavammin
Kumpi voittaa kun väittelette jostakin asiasta? -MINÄ!!!
Kumpi osaa suunnistaa paremmin paikasta toiseen? -No minä, Jani on aina ihan hukassa :D
Kumpi päättää minne mennään syömään? -Yleensä päätetään yhdessä..
Kumpi on helpompi saada uskomaan jotakin? -Mää uskon kaiken aina sinisilmäsesti..

And as you see, sivupalkista löytyy formspring, jos on jotain kysyttävää :)
-Mirka

Ei kommentteja: