torstaina, maaliskuuta 03, 2011

today

Mä lähdin tänään kouluun, mutta Saara ajoki sitten terveydenhoitajalle suoraa tietä. Oonhan mä vähä tietty höpsö ja itsekäs, ku meen kouluun vähä sairaana. En vaan millään haluais jättää väliin, ku oppii jotain uutta.. höh. No mä sain sitten 2 päivää saikkua, ja käytännössä mun hiihtoloma alko jo nyt. En tiedä vielä, mutta voisin ehkä huomenna mennä kouluun, jos ei kovin paha olo ole. Niillä on asiakaspalvelua, ja tosi paljo porukkaa on sairaana. Haluaisin niin mennä auttamaan edes jotenkin... 

Tää päivä on sitte kulunu hitaasti, koska heräsin jo ennen kuutta - lähempänä viittä. Oon siis tehnyt koulutehtäviä..anatomiaa kosmetologikouluun ja markkinointia ja asiakkuuksien johtamistehtäviä ammattikorkeaan. Mun niska huutaa jo hallelujaa, koska tää mun asento ei oo mitenkään ergonominen. Joudun kaikenlisäksi niistämään about jokatoinen minuutti. Huh, ei ole mukavaa. Saa nähä millon me päästään lähtemään sitte Pohjanmaalle... -Mirka
Kysykää kysymyksiä tonne Formspringiin!

Ei kommentteja: