maanantaina, kesäkuuta 13, 2011

eye

Jätän anteeksipyytelyt sikseen tästä alusta :) Hiljaisuus johtuu töistä. Oon siis Pohjanmaalla ollut nyt kesäkuun ekasta päivästä lähtien ja töitä on riittäny :) Ne vähäiset hetket mitä on ollu niin oon levänny ja tehny kivoja juttuja kavereiden ja perheen kanssa. Mulla on nää viimeset 2 viikkoa ollu iltavuoroa, samoiten seuraavat 2 viikkoa. Se tarkottaa sitä, että oon yleensä 13-21 töissä, joten siinäpä ei paljon mitään kerkeä tehdä. Elämä on vaan yhtä työn tekemistä :( Muutamia kuvia on kahdessakin kamerassa; laitan niitä heti, kun vaan kerkeän!

Raotan kuiten vähä mitä oon täällä puuhaillut, ettette jää ihan kelkasta. Elikkä, kun koulut loppu tiistaina, lähin suoraa päätä Pohjanmaalle. Keskiviikkona mulla olikin jo iltavuoro. Olin loppuviikon töissä. Sitten lauantaina aamulla kävin tekemässä kaverille yo-meikin ja työvuoron jälkeen suunnistin suoraan Hansun ylioppilasjuhliin ja sitä myöten Kalajoelle Dyyniin juhlimaan. Sitten olinkin taas ma-ke töissä ja keskiviikkona töiden jälkeen menin Oulaisiin, koska torstaina oli vapaapäivä. Grillasin itteeni torstaina niin, että paloin elämäni ensimmäisen kerran :D Not good. Pylly palo :D Perjantaina menin töihin ja Jani meni myös. Jani oli myös torstaina töissä, mutta sillä on aamupainotteinen työ. Sitten se lähtikin Lahteen. Perjantaina minä ja Paupi hengailtiin, bongailtiin Alavieskajärvellä lintuja (nähtiin kuovi ja joku pöllön näkönen) ja ajeltiin autolla. Lauantaina olin töissä ja töiden jälkeen lähdin Paupin kans juhlimaan Kalajoelle, ku siellä oli X-gamesit. Eli sellaset snoukkabileet! haha. Sunnuntaina kävin mummulla syömässä lättyjä ja näin kummityttöä. Jani tuli Lahdesta, mutta meni suoraan Oulaisiin. Tänään olin iltavuorossa töissä ja huomenna sama homma.

Tuntuu oudolta, kun ei Janin kanssa oltu nähty paljo ollenkaan. Sitä on niin tottunut näkemään toisen joka päivä. Nyt on kauhee ikävä toista kokoajan :( Inhottavaa. Nytki me nähdään seuraavan kerran perjantaina joskus yhdeksän jälkeen, ku pääsen töistä. Tähän on vaan pakko tottua. Ens lauantaina tulee mun serkku Helsingistä tänne, jota en oo nähny pitkään aikaan. Sunnuntaina on sitte mun serkun Tintin rippijuhlat :)

Tällästä tää elämä nyt täällä. En tykkää nyt yhtään, ku on iltapainotteista töissä, mutta toivottavasti se tästä helpottuu :) Juhannus-suunnitelmia ei oo ollenkaan. Saa nähdä mitä keksitään. Varmaan Janin kans linnottaudutaan kahdestaan johonki, ku ei muuten saada olla yhdessä :D Ei vaiskaa.. saa nähdä! -Mirka

3 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

She's back!
Mullaki on ollu helekutin moisia työpäiviä. Töihin mennessä ei ikinä tiiä monenko tunnin päivä on tiedossa ; 6/9/12 tunnin pitusia. huh. nyt nautin kolmen päivän vapaista että taas jaksaa painaa seuraavat 5 päivää. mullaki on su meno serkun rippijuhliin :)

Neiti P. kirjoitti...

Hahahahahaaa palanu pylly. :D Miten sinä papuseni muka voit palaa? :D

Mua harmittaa ku oli lauantaina iltavuoro enkä päässy Kalajoelle nyyh. :( Siellä oli tieten taas silmänruokaa? :D

Mirka kirjoitti...

hö! yritä pärjätä Heidi siellä kans! Kyllä tää tästä ;D

ja Riikka...mä en tiedä. Ehkä mun pylly ei kestä 4 tuntia 30 asteen lämmössä tosi pienellä kertoimella :D ja kuules. oon jo kaks kertaa käyny dyynissä ja sua ei oo näkyny!!! oli silmänruokaa ;D