torstaina, helmikuuta 16, 2012

punaiset huulet ja iloinen mieli

Aikamoinen riemuidiootti kuva (tekohymy). Oon iloinen ku tänään oli niin ihanaa olla koulussa ja oli asiakaspalvelussa mun näyttö ja muutenki ihana päivä :)) Vaikka sainki muutaman yskäkohtauksen, mutta pyysin anteeksi.. Aamulla mun asiakas ei tullukkaan niin esittelin meidän puolta kahdelle tytölle, jotka oli tullu tutustumaan jostain kauempaa! Sitte ruokailun jälkeen oli se mun kasvohoidon näyttö ja kaikki meni tosi hyvin.. Ja sain K3! Huippua.. mun seuraava tavoite on saada kaikesta mahdollisesta K3 :D Ja sitte näytön jälkeenki mulla oli aivan ihana asiakas, joka oli tosi tyytyväinen. Oikeesti se on paras tunne, ku on onnistunu ja asiakas on tosi ilonen ja tyytyväinen :) Huomenna sitte kouluun 6.30 meikkaileen tanssijoita. jeppis! -Mirka

4 kommenttia:

tiiuliiu kirjoitti...

Ilo kuulla kivasti menneestä päivästä ja hienosti onnistuneesta näytöstä! :) Onneksi olkoon, tuosta on oikein hyvä taas jatkaa opintojen loppusuoraa kohden! :)

Mirka kirjoitti...

kiitsa! sanoppa muuta kato ;D

Anonyymi kirjoitti...

Mitä meinaa K3?

Mirka kirjoitti...

no meillä on arvosana asteikko 1-3 eli T1=tyydyttävä, H2=hyvä ja K3= kiitettävä :)