keskiviikkona, helmikuuta 15, 2012

mun vanhojentanssit

Nyt, kun tässä vanhojen tanssit lähestyy, niin laitampa näitä omiakin vanhojentanssikuvia. Mähän tanssein vanhat vuonna 2008 elikkä nelisen vuotta sitten! Huh, ompa siitä kauan jo... Hirveesti ei muistikuvia enää ole :D Mun puvun teki mun äiti ja suunniteltiin sitä yhdessä, että millasen haluaisin. Tykkäsin ite tuosta paljon :) Siellä se kaapissa edelleenkin on tallessa! Jani ei tanssinu mun kans vanhojentansseja eikä edes kukaan mun lukiokaveri, vaan yksi mun kaveri :) Meikin ja hiukset kävin laitattamassa Nivalan ammattiopistolla, jonka teki yksi mun kaveri myös. Ite kyllä tein meikistä vielä enemmän "mun näköisen" sitten myöhemmin, mutta olin kyllä todella tyytyväinen :)
En muista enää tarkalleen, että montako kertaa me tanssittiin missäkin, mutta ainakin lukiolla ja sitten uimahallin salissa myös :) Muistan, että meillä oli muutama aika vauhdikaskin tanssi, että piti tosissaan yrittää olla kompastumatta helmaan (yhesti meinasin kaatua) :D Iskä sitte tanssitti mua kans ja mulla ei osunu jalat ollenkaan maahan, ku se vaan pyöritteli haha!
Jatkoille mentiin tietysti Kalajoelle - niinku on tapana kaikilla tuolla mun kotikonnuilla (siellä on monesta lukiosta tanssijat + muitakin). Meillä oli varattuna kaveriporukalla sieltä mökki ja iltaahan vietettiin tietysti Merisärkillä :) Suurella osalla on tuo sama mekko päällä, joillakin on toinen mekko illaksi, mutta mulla tuo meni hyvin, ku ei ollu niin iso "pitsiunelma". Tietty mukana oli sitte meidän muitakin kavereita, jotka ei tansseja tanssinu tuolloin :) Mulle jäi ainaki tosta päivästä tosi mukavat muistot! :)

Tänä vuonna saan olla vanhojentansseissa silleen mukana, että meille kouluun tulee meikattavia :) Mulle tulee oikeenki kaunis tyttö, jolla oli ihana sininen puku! Mutta jos siellä lukijoissa on joitakin, jotka vanhat tanssii, niin onnea teille ja olkaa kaatumatta ;) -Mirka

Ei kommentteja: