perjantaina, heinäkuuta 09, 2010

Maailman parhaat jätskit saa kyllä Basaarilta

Okei. Oon käyny jo monta kertaa Kalajoella jäätelöllä. Oikeestaan aina ku oon käyny siellä. Siellä on oikeesti parasta jätskiä! Mun päivät on tainnu mennä vaan töissä ja Kalajoella. Mun serkut oli Salosta käymässä, joten niitten kans tuli oltua tässä..siis Kalajoella. Muutenkin on tapahtunu kaikkee kivaa, mutta kuvamateriaalia ei oo :( Mitenkä se on mahollista? Mulla on ollu ehkä maailman mukavinta, siksi. No joka tapauksessa äsken kerkesin laittaa koneelle kuvia rannalta, Rollosta ja ostoksia... Toivottavasti jossain vaiheessa jaksan niitä tännekkin laittaa :) Anteeksi hiljaisuus, mutta nyt on KESÄ ja pitää olla mukavaa! Varsinkin nyt ku on tulossa ihana lämpöaalto. I like ;)

Mirris

2 kommenttia:

Neiti P. kirjoitti...

Basaaritorin kastikepehmikset namskis! <3

En oo käyny Kalajoella juhannuksen jälkeen. :( Kamalaa.

Mirka kirjoitti...

no mää oon käyny sunki puolesta.......

nimimerkillä: just tulin särkiltä :DDD