keskiviikkona, heinäkuuta 14, 2010

Rollooover

Nyt vähän myöhässä juu tämäkin. No me lähettiin Rovaniemelle sillon perjantaina ja oltiin myöhään illalla kämpillä :) Ilta meni siinä postia selvittäessä ja levähtäessä. Meille kummallekki oli tullu hyväksymiskirjeet kouluihin. Eli pääsin sinne kosmetologikouluun :) 6 oli hyväksytty ja minä olin yks niistä.

Tosin.....pieni probleema siinä oli. Edellisenä keskiviikkona olis pitäny laittaa sinne paperit menemään ja mähän sain sen tiedon vasta perjantaina... Päätin sit soittaa heti maanantaina aamulla sinne ja kysyä voisinko vielä lähettää ne paperit, ku sinne haluan. Ku soitin maanantaina, ne oli antanu sen mun paikan jo toiselle... Että jipii. Nyt harmittaa ihan hulluna. Miten mää meninki töskäämään tämänki jotenki näin... Noh, hakutoimistosta kehotettiin vielä soittamaan ku ne palaa lomalta sinne kouluun ja kysymään, että pääsisinkö vielä sinne... Mut huonolta näyttää :( Täytynee jatkaa sitte tota matkailua ja ku jatkan sitä ens vuoden, niin eihän sitte kannata enää lopettaa.. Harjottelupaikkaki pitäis ettii.

Mut takas tohon Rovaniemeen. Tosiaan lauantaina sitte lähettiin kaupungille ku oltiin syöty aamupalaa ja herätty kunnolla. Oli ihanaa nukkua pitkään ku koko viikko oli ollu aamuvuoroa töissä. Kierreltiin sit kauppoja ja osteltiin kaikkea mm. se mun kännykkä ja kummallekki vaatteita. Iltasella mentiin kattomaan Twilight - epäilys :) Oli ainaki paras niistä kolmesta..

Sunnuntaina lähettiin iltapäivällä takasin Pohjanmaalle. Aamulla me ei oikeestaan edes tehty mitään. Käytiin kaupassa ja hengailtiin :) Oli kyllä tosi mukava reissu. Sai pitkästä aikaa olla ihan kahestaan ja omassa rauhassa Rollossa. Kyllä mä oikeestaan kaipaan nyt sinnekkin. En oo kyllä mihinkään tyytyväinen. Ku oon siellä niin haluun tänne ja ku oon täällä niin haluun sinne. Se on hyvä homma. Lisäksi mulla ja Riikalla on niiiiiiiiin huippu matkaidea meneillään, että oksat pois! MUTTA siitä vasta myöhemmin ku ollaan saatu enemmän sovittua siitä asiasta ;) Mut tosiaan, ihan vastoin mun normaaleja tapoja, kuvailin vähä mitä ostin Rovaniemeltä ja tilasin Nellyltä.. Oon mä nytki ostanu muutamia juttuja lisää, mutta tässä nyt vähä näitä hehs

Sellanen Rovaniemen reissu!


Nyt pitäis mennä kohta saunaan. Haluaisin käydä lenkilläkin... Nooh pitää kattoa. Huomenna töihin klo. 8.30! Perjantaina sitte meen Oulaisiin :) Kivaaaa, ku en oo ollu siellä pitkään aikaan. Tänään mä muuten oon ollu töissä aamulla ja sitte nukuin pikku päikkärit. Saara sitte soitti tossa iltasella, että lähtisinkö sen ja Ainon kans Ykaan ja mähän lähin. Käytiin Kärkkäisellä ja King Mealissä. Aino ja Saara söi ja mää join pirtelön.

Mirris

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

"Edellisenä keskiviikkona olis pitäny laittaa sinne paperit menemään ja mähän sain sen tiedon vasta perjantaina... "

Miten on mahdollista et sait tiedon vasta perjantaina? Niiden vai sun moka?

Heidi kirjoitti...

Oi miten ruskee oot! Kivoja vaatteita oot hommannu vaateekaappiin täytteeksi :)

Voi miten huono tuuri sulla kävi koulun kans :( Mulla taasjäi paria pistettä vaille pääsy sisälle pariin haluamaani kouluun. :/

Mirka kirjoitti...

Anonyymi: Mun vika, kun en kääntäny postia :( Eli tieto meni sinne ja olin ite Pohjanmaalla.. :)

Heda: Heh, joo on tota väriä vähä tarttunu ;) HHHHöööh. Ärsyttää kyllä hulluna tuo kouluhomma!