perjantaina, heinäkuuta 30, 2010

piilarit


Okei here we go! Multa kysellään vähän väliä piilareista. Ja on kyseltykkin, että jospa tekisin niistä postauksen.. Tässä nyt jonkulainen postaus. Olin yksin kotona, niin en voinu ottaa videota missä tökin näät silmiini. Anteeksi härö, mutta nyt naurattaa, ku Osku juoksee kaatosateessa ja kiljuu :D Niinniin, tosiaan. Mää ostan piilarit aina varillisetlinssit.com- sivustolta. Oon kokenu sen ihan hyväksi vaihtoehdoksi.. Ennen sieltä oli paljon nopeempi toimitus ku nykyään. En oikeen tiiä mikä siinä mättää :( Ja maksuvaihtoehtojakin on useampia mm. postiennakko ja ennakkomaksu. Ite käytän ennakkomaksua verkkopankin kautta...
Eli yleensä piilarit tulee postin mukana tommosessa pahvisessa paketissa :) Mutta mulle on myös käyny niin, että Rovaniemellä ne ei oo mahtunu siitä luukusta ja on pitäny noutaa postista. Ku tilaa eka kertaa piilarit niin pitää tilata piilarikotelo ja piilarineste piilareiden lisäksi :D Luonnollisesti säilytystä varten... Mä tilaan yleensä kuukausilinssit, jotka on Colorblends Brown merkkiset linssit -1.5 vahvuuksilla. Mun ei tarvi noita koteloita enää tilailla, ku niitä on vähä liikaakin, joten skippaan ne. Oon muuten myös tilannu tuolta värillisiltälinsseiltä ihan tavallisiakin piilareita, ja on ollu hyviä mun mielestä!
Mitähän vielä kertosin. No, tällä hetkellä värilliset linssit on tarjouksessa 14.90 ja lisäksi saa noita ilmaistuotteita. Tossa alempana on kuvat tollasista Easylooks- meikkijutuista :) Lisäksi jokasen paketin mukana tulee tollanen Beauty Gold Card, mutta eihän sitä tarvi ku yhen.. Lisäks tulee tollasia tarroja, ja kun niitä on 5 niin saa ilmaset linssit.. Oon monesti näin tehnyt ja toimii kyllä ihan oikein! Mun piti nyt liimata tuo tohon korttiin, ku vanha kortti on Rovaniemellä :(
Tadaa. Sitte linssi on tämän näkönen. Asetan sen yleensä tohon sormen päähän ja sitte otan luomista toisella kädellä ja tökkään tuon silmään :D Niin helpolta ku se kuulostaakin, niin alussa se ei todellakaan ollut. Mulla kesti vaikka kuin kauan aina saada piilarit silmään, mutta harjottelemalla tämänki oppiipi. Monet ihmiset ajattelee, että nään koko ajan kaikki ruskeena, ku laitan ruskeet piilarit, mutta EI :D Tuossa pupillin(?) kohdalla on ihan läpinäkyvää ja nään ihan normaalisti siitä läpi :D Tuossa reunoilla on vaan tuota ruskeaa, joka peittää sinisen :D
Sitte niistä huonoista puolista. Onhan niitäkin tietysti. Silmäthän voi helposti tulehtua piilareista ja muutenkin täytyy olla huolellinen piilareiden suhteen. Tällä tarkotan sitä, että kädet pitää pestä ennenkö sörkkii silmään ja piilareita pitää puhdistaa ja pitää siellä piilarinesteessä. Lisäksi suositellaan, että esim. lakkaa ei suhuuteta silmät auki ja sisäkajaalia ei laitettas. Mää oon kyllä käyttäny sisäkajaalia eikä mulla siitä ainakaan mitään oireita oo tullu, mutta jollakin saattaa olla herkemmät silmät. Apteekista ostan joskus silmätippoja ihan vaan huviksi silmien hoitoon.. Ja tietysti pitää pitää piilarittomia päiviä! Lisäksi:
Semmosta! Lisätietoo löytyy tuolta värillistenlinssien sivulta eli täältä.

Mirris


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiitti täst postauksesta, oli tosi paljon apua! :) tilasin just tuolt samast paikkaa ja itse asiassa ihan äsken pistin ekaa kertaa silmiin, mut en oo varma et laitoinko oikean oikeaan ja vasemman vasempaan silmään, eli mistä sen näkee vai onko sillä väliä? :D

T: Ella

Mirka kirjoitti...

no hyvä jos jollekki oli apua :) ei sillä niinkään oo väliä, kunhan et nyt enää sekota niitä keskenään.. eli se mikä sulla nyt on oikeessa niin se aina sitte oikeeseen :D

ainut asia on se, että ne piilarit on silleen oikeen päin, että ku pidät sitä sormella niin ne piilarinreunat ei saa olla ulkonevat vaan sisenevät :) sitte ne on oikeen päin ku ne on silleen kauniin pyöreen näköset. kyllä sä huomaat ku pyörittelet niitä, että miten on oikeen ;)