keskiviikkona, heinäkuuta 28, 2010

There's a voice inside my head sayin, you'll never reach it


Oon ollut nyt muutaman päivän Oulaisissa. Jani lähti sunnuntaina ja mää menin maanantaina töiden jälkeen klo22 Oulaisiin :) Tiistaina mulla oli vapaapäivä ja tänään menin iltavuoroon töihin junalla. Nyt tulin kotiin. Äiti leikkas just mun hiukset, joista tuli vähä liian lyhyet, mutta kyllähän ne kasvaa takasin :) Ja mulla on nyt nuo pidennykset, jotka tilasin niin ei hätää! Värjään niitä muuten just ja nyt pitää mennä peseen väri pois! Mua jänskättää soittaa sinne kosmetologikouluun, että ottaisko ne mut vielä sinne :S

Mirris

4 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

oot ihanan ruskea! hiustenväri on makea!

Mirka kirjoitti...

hahah kiiitos heda! just istun väri päässä kotona ;) hahah

äiskä kirjoitti...

vaikea leikata pidemmäksi hiuksia :D heh heh. Se on vain niin et joskus on leikattava huonot latvat pois ku käyttää paljon suoristajaa. Ja oikaisu tohon pidennyksiin et äiskä makso <3

Mirka kirjoitti...

no hehheee :D mää ne TILASIN mutta sää MAKSOIT :D