sunnuntaina, heinäkuuta 04, 2010

valkoista vehreessä vihreessä

Arvatkaa kuin paljo oon muistanu tän blogin? Zero. Oon nyt Rovaniemellä! Laitan nyt jotain aikasempia kuvia, kun mulla ei oo täällä kameranjohto mukana! Oon vähä shoppaillu. Tietenkin se Nellynki paketti tuli ennenku lähettiin tänne :) So glad! Mua pelottaa, ku tilasin piilarit, että ne postissa kääntää ne tänne Rovaniemelle :( Viimeski oli tehny niin, vaikka sieltä lähettäessä oli Alavieskan osote... Ei auta ku toivoa parasta. 

Kaikista siistein juttu tällä hetkellä on se, että Jani osti mulle uuden puhelimen. Pinkin ihanuuden. Mulla on ollu tuo sama musta vanha jo miljoona vuotta, ja vaikka se on tippunu tuusan nuuskaksi baarin lattialle, asfaltille ja ties minne, niin se ei oo menny rikki.. Nyt sitte vihdoinki vaihdoin sen tohon. Mulla on kyllä vähä haikee fiilis siitä :D Aion kyllä pitää sitä laukussa, ettei se jää yksin kaapin nurkkaan... :( Samanlailla mua säälittää se, ku meille ostettiin nyt uus auto ja se vanha laitettiin pois :( Oisin halunnu vähä halii sitä vielä, haha. No joo, kiinnyn liikaa myös tavaroihin nähtävästi.

Mut hei katsellaan myöhemmin
ainaki kuvasin noita mun ostoksii
ja tietysti kännykkää, että niistä
on ainaki tulossa kuvia haha

Byee
Mirris

7 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Tiiätkö mulla on toi ihan sama ongelma tavaroiden suhteen. :D Mulla tulee aina sääli jos tulee uus vanhan tilalle... :DD

Heidi kirjoitti...

IIIIIIIIiiiiiihana mekko! :)

Mirka kirjoitti...

Hahah huippuu Emma :D

Ja heidiiiii mee likes too!

Neiti P. kirjoitti...

Ihanat nuo sun sandaalit. <3

Mirka kirjoitti...

no kiiitos riiksuliiini<3

Christina kirjoitti...

Onpa nätit sandaalit! Ja muutenkin tosi kiva asu. :)

Mirka kirjoitti...

Kiitos paljon :) Mäki tykkään noista sandaaleista.. Ostin joskus Ellokselta vuonna nakki hahah :D