sunnuntaina, heinäkuuta 11, 2010

My new phone

Ihana vaaleanpunanen unelma :----) Ku oltiin Rovaniemellä, niin Jani osti mulle uuden puhelimen. Mun on pitäny saada aikaseksi varmaan miljoona vuotta ostaa uus puhelin, mutta hyvin oon pärjänny sillä vanhalla. Oonhan mä kolhinu sitä ties minne, mutta se ei oo hajonnu millään... Olisin pärjänny sillä vieläkin, mutta Jani halus ostaa kerta mulle uuden, niin mikäs siinä :) On se kiva, että on niiin ihana poikaystävä hehs. 
 
Tää on siis Samsung ja kosketusnäytöllinen.. Ihan hyvältä on tuntunu käytössä.. Ja käteviä jutskia esim. kolme "taustakuvaa", joihin voi laittaa kaikkii pikatoimintoja :----) Meee like, mitä helpompi ja kätevämpi, sitä parempi mulle. Mun pitäis vaan jaksaa siirtää tuolta vanhasta puhelimesta kaikkee musiikkia ja kuvia tähän uuteen, ettei jää sinne kummitteleen. Raukka vanhus on tossa pöydällä enkä voi laittaa sitä pois :(

Mirris

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Mulla on toi sama puhelin valkosena, ja tykkään ihan älyttömästi! :) Just sopiva mun käyttötarpeisiin.

Eve kirjoitti...

Poikaystävät on välistä ihan kivoja ;) Mulle kelpais kans toi samainen puhelin :>

Mirka kirjoitti...

Suvi, niimpä niin! Ainut huonopuoli tässä ehkä on viestienkirjottaminen.. jotenki tää ei pysy ainakaan mun perässä!

Venla, on ne ihaa kiviksiii ;) JOSKUS