maanantaina, heinäkuuta 12, 2010

på stranden

Kerta mä nyt oon joka päivä ollu tuolla Kalajoella, niin aattelin tän postauksen nyt työntää eka esille.. Tää postaus oikeestaan kiteyttää yhteen monta päivää, ku tätä oon tehny nyt. Rannalla on vaan niin ihanaa oleilla, ku on lämmin ilma :--) Makoilla siinä lämpimällä hiekalla samalla ku kuuluu aaltojen kuohua. Me likeyyyy. Ainut asia mikä mua harmittaa on se, että mä en pysty nukkumaan rannalla! Oispa ihanaa, ku on heränny 4.30, niin nukkuakkin välillä päivällä :D mut no can do, aion nauttia kesäpäivistä täysin rinnoin, ku nämä kelit on meille nyt suotu! Pitää nukkua sitte kattokaas yöllä ja sadepäivinä. Nyt pitäis mennä veteleen hirsiä (hahah ompa tyhmä sanonta) ku aamulla pitää mennä töihin. Onneksi ei kuitenkaan kuudeksi...keskiviikkoa ja perjantaita odotellessa... 

Kivoja kesäpäiviii kaikille!

Ei kommentteja: