sunnuntaina, heinäkuuta 18, 2010

Super Über Mahtava Vesipyssy

Kuva on Oskusta ku se sai tollasen vesipyssyn mummulta. Oli innoissaan kyllä. Ei mulla kauheena asiaa oo, mut tulin kertomaan vähä kuulumisia. Mulla on kuviakin, mutta yllätys yllätys en oo jaksanu laittaa niitä koneelle. No anyway, oon ollu viikonlopun Oulaisissa. Sitä edeltävinä päivinä oon oleskellu Kalajoella ja käyny Tiialla.. Sitte tietysti käyny töissä. Se vaan on niin, että kun on kesä ja ulkona lämmintä, niin nää blogihommat unohtuu täysin. Mulla on taas bloglovinissa pikkasen luettavaa, ku en oo moneen päivään käyny koneella.......hupsista keikkaa.

Nyt tällä hetkellä, ku vihdoin sain aikaseksi, siirrän vanhoja kuvia ja biisejä mun vanhasta kännykästä tohon uuteen... Enpä muistanu, että siellä oli niin paljon musiikkia. Tällä hetkellä lataan niitä tähän koneelle ja kestää n. 40min niiden lataamisessa... hups. No tärkeintä on se, että saa kaikki vanhat muistot talteen. Ainakin siihen asti, kunnes tää mun kone poksahtaa :D Mun pitäis saada myös aikaseksi laittaa tikulle mun sedän ja sen vaimon synttärikuvat... Juu. Onneksi huomenna on iltavuoro niin voi nukkua pitkään aamulla. Tai sitte ei, ku Osku tulee herättämään. Tiistaina mulla onki vapaapäivä ja Osku menee jalkapallokouluun! Mutta joo, ei tässä nyt ihmeempää juttua ollu. Aika tylsää tää tällänen, mut saattepahan jotain edes irti. Ajattelen paljo Emmaa ja Riikkaa, jotka ei nyt tiiä mun tekemisistä paljoo ku tän kautta hehehs. 


Yritän edes joku päivä tehä sen mun kesämeikkijutskan ku menin lupaamaan. Lisäks multa on pyydetty piilareista juttua, jota en oo saanu aikaseksi. Oon muuten laiska ihminen. Miten hemmetissä en saa näitä asioita valmiiksi. Mun pitäis käydä se autokoulun kakkosvaihekki ku kohta menee kortti umpeen. Ja pitäis käydä optikolla. Voi jumangegga. Ei tästä tuu mitään. Oon saamaton :D Meinasin tänään muuten myöhästyä junastakin ku mulla unohtu toilettilaukku Janin ja niitten vessaan ku oltiin jo asemalla.......no juoksu teki terää ja junassa oli kuuma.


Mirris

2 kommenttia:

Neiti P. kirjoitti...

Kai muistat siirtää myös meidän superhienon biisin Petelle puhelimesta toiseen. ;) :D

Mirka kirjoitti...

no taisin poistaa sen vahiingossa..............:D onneksi me osataan se laulaa uudelleen :D