tiistaina, elokuuta 24, 2010

"älä kakkaa, hiuslakka pöntössä"

Hyvää päivää arvon lukijat :---) Tiputin just hiuslakan vessanpönttöön eikä se oo ollenkaan mukavaa. Sellasen pienen, matkakokosen. En kyllä ilkee sitä sieltä tonkia. Tänään oli koulussa ihan mukavaa. Me käytiin ihon rakennetta läpi ja niitä ihania latinankielisiä nimiä. Ku Jani pääsi tonne liikunnanohjaaja kouluun, niin mää ilkuin sille, että "HAAHHAHA JOUDUT LUKEMAAN ANATOMIAA!!" - no enhän mä tajunnu, että joudun itekkin.. Nyt me ollaan tehty siis käsihoitoja ja harjotellaan niitä edelleen :) Tänään just selvis, että mulla ei oo paljo p*skaakaan koulua. Siis ei ainuttakaan täyttä viikkoa. Usein myös monta vapaapäivää. Mitähän mä teen? Taitaa tulla tylsäksi aika. Aattelin ehkä hakea töitä, jos vaan jostain sais. 

Mutta mutta nyt meikäpoika lähtee vaihtaan vaatteet ja lenkille Riikan + Aksun kans. En tiiä tuleeko Annukin! Lisäks tehdään jotain kivaa.. Toivottavasti Jani huomaa sen hiuslakan vessanpöntössä...
Mirka

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Opiskelet siis kosmetologiksi? Ja oot ylioppilas? Kuinka kauan toi sun kosmetologi koulu kestää, kaks vuotta? Kerro jotain lisää sun opiskeluhistoriasta!

Mirka kirjoitti...

Juu opiskelen kosmetologiksi :) Kyllä oon ylioppilaskin. Tuo koulu kestää sen 3v, kun ei oo mahollista suorittaa lyhyemmässä ajassa :(

Mirka kirjoitti...

voin tehä postauksen mun opiskeluista :D

Neiti P. kirjoitti...

Ihanan randomi tuo kuva tuossa. <3 :D

Mirka kirjoitti...

siis etkö nää, tuohan on hiuslakka pöntössä.

Anonyymi kirjoitti...

Siis jos on ylioppilas koulutus taustallla ni silti menee 3 vuotta jos opiskelee kosmetologiks? Olin jotenkin sellases luulos et sen pystys kahdessakin vuodessa :s ite siis vaan kiinnostusta alalle ja oon nyt just lukiossa, et mietin mitä tän jälkeen :D mut tee ihmees opiskelu-postaus, mua ainakin kiinnostas!

Mirka kirjoitti...

Juu Lapin ammattiopistossa on ainakin valitettavasti niin :) Mäki luulin, että pääsen kahessa vuodessa... Toisissa ammattikouluissa voi varmasti onnistua !