tiistaina, elokuuta 17, 2010

Niin lauma toimii kun läskit kaljut käskee

Hieno homma. Just ku olin laittamassa teille kuvia tänne, jotka just otin, niin kamerasta loppu akku. Pärjäilkää sitte näillä vanhemmilla :D Laitan uusia juttuja heti, ku saan tuon kameran ladattua. Mun oli tarkotus kertoo nyt vähä mun hommista ja mitä puuhailen nyt...mutta niistä sitten myöhemmin jos saan nuo kuvat koneelle!

Aamulla Jani lähti sen luokan kanssa johonki metsään leireilemään. Mulla alko koulu vasta 12.30, joten nukuin pitkään ja söin hyvän aamiaisen. Sitte lähdin kouluun ja ajattelin ku kaarsin pihasta, että toivottavasti kettinki ei lähde, ku Jani on poissa. Samantien kuulu vaan riksraks ja kettinki lähti. Mun pyörässä on jotenkin hankala se kettinkihomma, kun siinä on se suoja niin napakasti kiinni, ettei sormet pääse sinne väliin. Sen lisäksi se kettinki oli vielä tippunu johonki ruuvin alle. Mahtavaa :) Soitin samantien Petelle, että "Tuu äkkiä, mun pyörästä lähti kettinki!" - ja Petehän tuli :) Ihana kun on. Se laitto pyörän kuntoon ja sit olinki myöhässä koulusta. Pete vei mut kouluun. 

Koulussa meillä oli esittely työvaatteista. Löysin niistä mieleiseni ja laitoin tilaukseen (äiti, tarviin siihen rahaa! :D). Sitte käytiin taas ihan peruskauraa siivouksesta yms. Lopulta pääsin yhden luokkakaverin kyydillä kotiin. Tosin mentiin kaupungin kautta :) Nyt oon kotona. Tein äsken, ku oli tylsää, niin kopion mun tän viikon kalenterista!
Myöhemmin sitten lisää :) ja P.s Onko ketään kavereita torstaina maisemissa?

Mirris

6 kommenttia:

Aino kirjoitti...

ooooon torstaina vikan päivän pohjanmaalla!!! pittäää nähä illalla, ku meen päivällä kampaajalle. nääät sit uuudet hiukset! :)soitelllaa!

imlacking kirjoitti...

Mulla kävi tänään taas niin, että kun olin ottamassa kuvia niin kamerasta loppui akku. Tähän koneeseen onneksi passaa noi muistikortit mutta edelliseen tietokoneeseen noi ei passanneet :(.

Mirka kirjoitti...

jep Aino! mulla on vaan illalla se arvioiva ajo :D mut katotaan!!

I'm Lacking: on kyllä niin pyllystä tämmönen! :D

Neiti P. kirjoitti...

Pete on kyllä ihan paras. Ritari kiiltävässä haarniskassa to the rescue! :)

P.S. Emma tulee maanantaina kahville ja kaikkee, tuu säki?

Heidi kirjoitti...

just tänään päivällä mietin että onkohan mirka päivittäny blogia kun on jo ikävä sen turinoita ja olithan sie! <3

kivasti koristeltu tuo kalenteri :)

Mirka kirjoitti...

pulasein, luulen että juuu! koulun jälkee...

heda: kyllähän sitä pitää aina välillä ;) ja kiitos! <3