maanantaina, elokuuta 02, 2010

Tiutau Tiiulini

Yks päivä otettiin autonkeula kohti Kalajokea mun pikkusiskon kanssa :) Se on siis päässy Kalajoen lukioon ja sillä on aamuisin sitte ratsastustunteja siellä. Maiju menikin sitte kattomaan ihanan lapsuudenkamun Tiian pikkusiskon kanssa sille sopivaa hevosta. Nyt Maijulla on heppa, jolla ratsastella sitte! Tiian kans me ollaan oltu ihan pienestä ystäviä. Joskus pidetty enemmän tai vähemmän yhteyttä, mutta mikään meidän välillä ei oo ikinä muuttunu. Ihana tyttö ja ihanat muistot. Toivottavasti nähtäis taas enemmän, ku meen takasin Rolloon... P.s yritäppä näyttää hyvältä ton Tiian vieressä, kun se on niin pitkä, laiha ja nätti >:(
Viikonloppuna olin perjantaina Paupin kans Alavieskan Junkissa :D Kyllä, kuningas mesta. Oli vähän vanhempaa porukkaa, mutta läpällä me sinne lähettiinkin... Meinattiin ottaa sellanen perus keski-ikäisen alavieskalaisen junkireissu. Eka oltiin kotona, käveltiin Junkiin ja lopuksi grilliltä ruokaa, torille syömään ja siitä sitten kotiin :D Ei kuitenkaan tilattu kärkkäreitä kaikilla mausteilla ei. Junkista sen verran, että voitte kuvitella vajaan 3000 asukkaan kylän pikkupubin.

Lauantaina suunnistinki heti töiden jälkeen Oulaisiin. Mulla loppu työt kuudelta ja sitte lähinki suoraa päätä Janille! Siellä me mentiin heti käymään pizzalla Janin kanssa ja oleiltiin vaan. Ei sitte lähetty mihinkään, ku suurin osa ihmisistä oli Qstockissa... 
Mulla on vino nenä. Just samanlainen ku vaarilla.

Ei mulla nyt oikeestaan muuta asiaa ollu. Janilla on loppunu jo työt ja se tämän viikon lomailee. Tällä hetkellä se on meillä ja huomenna se menee takas Oulaisiin :( Perjantaina sitte onkin mökkiviikonloppu luvassa, ku Rovaniemen luokkakaverit + muut kamsulit tulee Kalajoelle pörrään! JEEEEEE, koska mulla on ollu ikävä! Eka pitää kuitennii suorittaa tää työviikko loppuun. Vielä 2 ja ½ viikkoa töitä, autokoulun 2vaihe (sain sen hoidettua...) ja sitte suuntana Rovaniemi. Mitenköhän saan kaikki vaatteet taas takasin sinne? Oon nimittäin ostanu lisää ja mm. 6 kengät... ehs. Ja ystävät hyvät, joita en oo nyt nähnyt, niin SOITELKAA, että keretään nähdä! Enää ei oo paljoa aikaa.

Mirris

5 kommenttia:

Neiti P. kirjoitti...

Perjantai on my mind! En varmaan saa torstaina unta ku intoilen niin palijo. :D

Ihania nuo sun poseeraukset Tiian kans. :DD

FashionHippieLoves kirjoitti...

cute pics

x

Mirka kirjoitti...

Riikka, mä tiedän, että oon paras poseeraaja ever... ja muaki panikoituttaa perjantai!!! älä kilju sitte kovin lujaa :D

FashionHippieLoves, thanks thanks thanks ! ;)

Neiti P. kirjoitti...

Voi kuule... Samasta autosta ku purkaudutte sinä ja Niina niin voih sitä parkaa joka on kuuloetäisyydellä. :D

Mirka kirjoitti...

voi ei.......:D:DD pitää hommata iso hattu ettei kukaan tunnista mua