keskiviikkona, elokuuta 25, 2010

baila baila

Viime lauantaina oltiin työporukan kanssa vähän juhlimassa. Varattiin takkahuone, syötiin,juotiin,saunottiin ja laulettiin ilta. Oli tosi mukavaa, vaikka kaikki ei tullutkaan paikalle :) Iltasella mentiin Ykan leskeen ja oli tosi huippua. En oo leskessä käynykkään koko kesänä. Viimeksi joskus keväällä :D Hehs.. No tässä kuitenki muutama kuva illasta. En hirveesti vihti laittaa kuvia, kun en tiiä saanko niitä julkasta.
Tänään me käytiin koko käsihoito loppuun läpi ja aion tänään harjotella Janilla :D En ehkä kuitenkaan lakkaa sen kynsiä.....tai no, jos se välttämättä haluaapi.. heh. Lisäks kävin tänään varaamassa kirppispöydän ja nyt pitäis alkaa laitteleen noita vaatteita sinne. Käytiin myös Hennesillä ja Jani osti mulle sieltä pannan. Siellä oli myös kivat housut, jotka aion joku päivä sieltä hakea... Anttilasta ostin kynsijuttuja ja Jani osti mulle kengät ja nahkahanskat. Seukkina suunnattin Clas Ohlsonille ja mukaan tarttu kansio Anatomian opiskelulle, hengareita, sakset ja semmonen teejuttu.. Mikä sen jutun nimi on? Sellanen pyöreä pallo, jonka sisälle laitetaan sitä teetä? :D En muista. Kuitenki. Huomenna sitte taas kouluun, mutta vasta klo. 12.30 :) 

Mirka

8 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

hei!
mun onki åitäny kysyä sulta että onko sun luokalla Elisa M. ku se on mun kaveri on kans samanikänen. facebookista sitten näinki että ootte kavereita. :)

Mirka kirjoitti...

juuu onhan se :D

Milla kirjoitti...

Moi! Oot näköjään ollu mun blogin lukija, joten jos lukeminen jatkossakin kiinnostaa, käy kurkkaamassa mun uus postaus :)

Mirka kirjoitti...

juu Milla minäpä käyn :)

Anonyymi kirjoitti...

Mirkkeliii!! Tulinpa kurkkaan tänne ja täällähän olikin juttua meidän kivasta illasta:) A:lla valloittavat silmät vikassa kuvassa!:D

-R-

Mirka kirjoitti...

Eikö ookki mahtavat ;) hehheee

Anonyymi kirjoitti...

heii mistä ostit ton sun vanhojentanssipuvun :) !

Mirka kirjoitti...

heii anonyymi :) se on mun äitin tekemä ja minä itse suunnitellut :)