keskiviikkona, elokuuta 04, 2010

nails

Mulla on nyt niin mahtava työtahti ettei oo toista. Eilen pääsin 21 töistä ja heti tänä aamuna menin kuudeksi aamulla töihin. No good. Tulin töistä niin olin ihan naatti ja kuupahin Mortin viereen mun sänkyyn. Alko jyristä ukkonen ja kärpänen kiusas niin en saanu nukuttua. Sitte äiti soittikin, että Moonalla on keskeytyny jukujukuleiri myrskyvarotuksen takia ja mun piti lähteä hakemaan sitä. Sen jälkeen oonkin ollu taas pirteä peipponen :D Huomenna on ihana päivä, koska Hanna-Mari tekee mulle vihdoin ja viimein kynnet.. Löysin myös kirpparilta kauluspaidan ja käyttämättömät korkkarit :) Uutta mulle Ylivieskassa... Kuuluillaan! Viikonloppuna on se mökkireissu..


Mirre

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva blogi, seuraan! Liity ihmeessä myös meidän lukijaksi: www.toomuchhindsight.blogspot.com

Mirka kirjoitti...

kiitos :) pitääpä käydä tsekkaileen ;)