tiistaina, elokuuta 10, 2010

Everywhere I go Imma have my own theme music


Nyt mää oon Oulaisissa. Tänään ollaan herätty aamulla kymmeneltä. Pakattiin loppuun joitain tavaroita. Eihän me kaikkia saada vietyä ekalla kerralla.. hyms. Sitte hypättiin autoon Janin ja Maijun kanssa ja lähettiin käymään Kalajoen lukiolla viemään Maijun lappuja. Vietiin Maiju sit kotiin ja suunnattiin Ykaan syömään ja tankille. Autonkeula osotti sen jälkeen Oulaista ja täällä ollaan edelleen. Me lähdetään seittemän junalla Rovaniemelle miljoonan laukun kanssa. Onneks ei tarvi vaihtaa junaa, koska sitte ois iso probleemo. 

 Huomenna sitte meen kouluun klo 10 ja mua ei oikeestaan jännitä yhtään. Tiiän tasan mihin mun pitää mennä, koska oon ollu siellä koulussa aiemminkin tunneilla. Oon lisäksi aika puhelias ja avoin, joten ei mua pelota edes tutustua uusiin luokkakavereihin. Tosin niitäkin on vaan muutama siellä. Meen vaan, että "Moi oon Mirka, kuka sää oot?" :D Janillaki alkaa huomenna koulu, mutta sitä ei kuulemma jännitä yhtään. Joopajoo. En usko sitä ;)

Aateltii Janin kans pistää kirpparipöytä Rollossa, ku siihen asti keretään. Meillä on nimittäin tota kamaa kertyny taas niin paljo, että ne ei todella mahdu mihinkään :) Mut heissulivei, nyt vietän viimeset ihanat tunnit Pohjanmaalla ennenku lähen kohti pohjosta. Tuun kyllä perjantaina takasin, koska mulla on vielä lauantaina töitä :D mut kuitenki.

Mirtsu

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!Hain keväällä samalle kosmetologilinjalle kuin sinäkin.Olin jollain varasijalla enkä sitten oo ottanut selvää olisinko päässyt,kun päätinkin jäädä tänne kaupunkiin johon alkukesällä muutin rovaniemeltä. Mutta pointti siis,että oltais oltu luokkakavereita :D onnea kouluunpääsystä ja kivaa loppukesää Rovaniemelle!

Neiti P. kirjoitti...

Et pistä mitään kirppispöytää ennen ku mä oon käyny sun kaapilla kuorimassa kermat päältä. :DD

Mirka kirjoitti...

Anonyymi: Voi vitsi! Olisit kysyny. Olispa ollu mukavaa olla samalla luokalla heheh :D

RiikkA: HAAHAHHAHHAH :D no katotaa ny....