keskiviikkona, elokuuta 11, 2010

joelle kalaan

Mökkireissu Roviemen matkailu + muut- porukan kans oli tosi huippu! Me Riikan kanssa hommattiin tätä porukkaa Kalajoelle, koska se vaan on huippu mesta :D Sit porukka innostuki ja meillä oli oikeenki hyvät bileet! Juotiin, grillailtiin, baareiltiin, käytiin rannalla ja ennen kaikkea nautittiin toistemme seurasta ku ei oltu nähty pitkään aikaan :) Samalla juhlittiin myös Riikan synttäreitä, ku se täytti maanantaina 21v. Ihana typsyli. Mut joka tapauksessa onnistunut reissu ja aiotaan toistaa sama ens vuonna! Ehdottomasti! Hei ja varmaan huomasitte ne mun uudet kynnet noissa kuvissa :) Eikö ookki ihanat!

Tänään oli siis eka koulupäivä. Meni ihan hyvin. Käytiin vaan kaikkia käytännön asioita läpi ja tutustuttiin toisiimme. Meillä on ihan kiva luokka: 22 oppilasta ja ikähaarukka on iso (nuorin on 15v ja vanhin 31v). Huomenna meillä on kans kaikkee käytännön juttuja ja sit siirrytään käsienhoitoon ja jalkojenhoitoon.. Kuulostaa kivalta.. Janillakin alko tänään se liikunnanohjaajakoulu. Sillä oli kans menny ihan hyvin ja niillä oli kans ollu ihan perusjuttuja. Huomenna ne lähtee metikköön... Perjantaina me suunnataan Janin kans Pohjanmaalle koulun jälkeen. Loppuun vielä loppukevennys mökiltä, ku olin ottanu itestäni kuvia ku Jani nukku.....
 
Mirris

10 kommenttia:

-R- kirjoitti...

onks sul oman kynnen geelaus? :)
vitsi et oot ruskea, oon kade!

Mirka kirjoitti...

on geelit jooo :) ja kiitosta ;) kevyt päivetys vain haha

-R- kirjoitti...

mä otin kans vajaa viikko sitten ja oon ihan koukussa! http://r-really.blogspot.com/2010/08/french-manicure.html

Laura kirjoitti...

määäääki haluan kalajoelle mökille :(( mutta nii kuka sulle teki nuo kynnet ja paljo maksoit niistä? ku aion laittaa kynnet heti ku työt loppuu eli kuukauden päästä nii pitäis kohta varata se aika mutta en osaa päättää minne varaisin :)

Heidi kirjoitti...

Tsiisus kun oot ruskea!
Mun sisko laitto kans geelikynnet. Manasin sille, että oliko just nyt pakko laittaa nuo kynnet,kun sitä varten otin Turkuun mukaan Konad laatat. :D

Eve kirjoitti...

Ihanat noi sun kynnet, oon suorastaan katkera kun en voi ite hankkii moisia ;<

Mirka kirjoitti...

-R-: Ainii, Mulla on myös tipit näissä :) Just sain tietää, et näät pitää ainaki viilata nyt lyhyemmäksi :( NOUU.. ja ihanat kynnet sullakin ;)

Laura: Hanska Hukka teki näät :) kantsii kysyä, se otti vaan 40e! (joita en oo muuten muistanu maksaa..öhömm)

Heda: HAha munki pitää ainaki viilaa nää lyhyemmiks :( yhyy. Ja sun sisko taitaa olla täällä samassa koulussa kans :D taidettiin eilen vähä kumpiki toljottaa toisia että onko tuo SE :D

Venla: Mäki tykkään ;)) hahaha oon vahingonilonen... ei vaa, harmi ku et voi :(

-R- kirjoitti...

okei, mulla on ihan oma kynsi. ja sain myös noottia :D ei voi oikeen tehä käsihoitoja yms. toimii normaalisti näiden kanssa, vaikka oonki tottunu pitkillä kynsillä olee, ni onhan nää vähän tiellä :( harmittaa leikata!

Heidi kirjoitti...

No Eve ei ollu varma et oliko se nähny sua. Käski että moikkaat sitä ens kerralla :D

Mirka kirjoitti...

-R-: niimpä niiiiiiiin!

HeDa: heh joooo :D pitääpä moikata... :P