lauantaina, maaliskuuta 20, 2010

ättsiuuh!!!

Heippa! Mitään järkevää ei oo siis kuulunu täältä suunnasta, koska en oo tehnyt mitään muuta, ku ollu koulussa ja sairastanu. Alku viikostahan mulla oli se vatsatauti. No ei siinä mitään, mutta sen jälkeen iski kurkkukipu,nuha ja yskä. Saa nähdä josko se kuumekkin vielä nousis. Uhkarohkeanahan kävin keskiviikkona hiihtämässä Peten kanssa. Kiivettiin tonne Ounasvaaralle.. Matkaa tuli sellaset reilut 10km :) Ihan jees, mutta kurkku kipeenä se ei ollu oikee mukavaa. Seuraava aamu oli vielä pahempi :) 

Lisäksi oon selvinny tällä viikolla kahdesta tentistäkin. Meillä on kauheena ollu hommaa: taloushallinnon tentti, juomatietouden tentti + ryhmätöitä ja uusia juttuja alkanu.. Nyt mulla ei oikeestaan oo enää, kun asiakaspalvelua ja enkkua muutamaa globalisaation tuntia lukuunottamatta... 

Perjantaina päivällä Riikka lähti tuutorikoulutukseen ja Aksu jäi sitten mun ja Janin vastuulle :) Käytiin perjantaina päivällä hakemassa Aksu meille ja ollaan nyt puuhailtu sen kanssa monta päivää! Yöksi me viedään se kuitenkin aina Riikan kämpälle, ettei se raasu hajota täällä mitään :D Meillä on kuitenkin niin paljon tavaraa lattiatasossa...


Aksu seuraa mua ihan joka paikkaan täällä... Jos oon tässä koneella niin se nukkuu tossa mun jalkojen alla.. Tai no makoilee ja syö luuta tällä hetkellä :) Tai sitten se istuu tossa mun jalkojen välissä, mikä ei oo ollenkaan kivaa... Ei nää nimittäin oikeen eteenpäin :D Tuossa seuraavassa kuvassa se on vessassa mun kanssa, ku meikkaan........... :D

Tänään Aksu suuttu, ku se toljotti koko ajan ku söin jogurttia, koska se normaalisti saa jämät... No, mua ärsytti tällä kertaa sen noolaus enkä antanu sille.. Se suuttu ja meni nurkkaan nukkumaan ja mököttämään :D Riikkaa pelottaa, että Aksu on iso pallo ku se tulee takas..hehs. Kun se aina täällä saa makkaraa ja nuolla kaikki kupit ja kipot ja saa koko ajan syödä raksuja jne :D


Aksua saa lenkittää vähän joka välissä, joten on tullu oltua ulkona, vaikkei tässä kurkkukivussa oikeen pystyis :D Sattuu, ku joutuu koko ajan hengittämään kylmää ilmaa, mutta eihän tollasta karvatassua voi vastustaa, kun se haluaa ulos..:D P.s Aksua ei oikeen kiinnostanu kuvaaminen, ku oli kiire eteenpäin...


Muutama kuva meikäläisestä tänään:


Nyt ilta jatkuu näiden merkeissä:


Aksu pitää viedä vielä illalla Riikalle ja sitten nukkumaan!
Hyvää viikonloppua!


6 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Kauniita kuvia! Noi strepsilsit on hyviä, aina ku oon kipee ni napsin niitä iha kun jotai karkkeja :D

Mirka kirjoitti...

Kiitos :) No mustakin tuntuu, että oon vähä liiankin useesti noita vedelly naamatauluun... :D

Anonyymi kirjoitti...

Oi kaunis olet nuissa kuvissa :)

Aksulla on tosi pelottavat silmät :( Mie niiiin hyppäisin pusikkoon ku tulis vastaan :D Muuten kaunis koira.

Toivottavasti kurkku paranee pian!

Minni

Mirka kirjoitti...

Kiitos :D Sillä on kyllä mielenkiintoiset silmät :) Ja se kattoo ja toljottaa aina suoraan silmiin :D ja kiitos kurkku on jo paranemaan päin!

Maiju kirjoitti...

aksu on nii ihana <3 :D

Mirka kirjoitti...

niin onkinnn<3