maanantaina, maaliskuuta 22, 2010

hymyilyttää jo

Mun olo alkaa pikku hiljaa parantumaan :) Kurkku ei oo enää kipeänä juuri ollenkaan. Mitä nyt vähä tuntu ku aamulla riipasin pyörällä kouluun. Täysiä. Niin lujaa ku pääsin, ku olin taas myöhässä. Musta oli kuitenkin aivan ihanaa, ku ulkona paisto aurinko jo aamu kahdeksalta.. Nyt pääsi vähä nauttimaankin siitä ilmasta, ku ei ollu pää niin tukossa ja täynnä räkää. 

No mitäs mulle nyt kuuluu... Ei oikeestaan kauheesti mitään. Tai no... Mun nettipankki meni taas lukkoon ja tänään joutuin käymään pankissa sen takia. Meillä oli muuten tänään ihan typerästi koulua, ku 8.15-11.00 sit loppu ja 16.30-17.30 jatku... Oli vähän ärsyttävää, mutta käytiin läpi meidän perjantain seminaariesitystä vähä ja sit kävin siellä pankissa.. Tulin kotiin vielä haukkaamaan muffinssia ja join kaakaota. Katoin samalla Bella & Tyra- shown ja lähin sen jälkeen polkeen koululle taas..


Eilen ennen ku Riikka tuli tuutoriviikonlopusta niin leivoin meille muffinsseja. Aksu ei ensin tunnistanu Riikkaa, ku juostiin sen kans täysiä sitä vastaan.. Sit ku se huomas, niin siitä tuli ihan hullu ja se ponppi miten sattuun :D No joka tapaukses tultiin tähän meille ja syötiin vähä muffinsseja ja juotiin teetä. Juteltiin kaikkee kivaa esim. mitä siel oli tapahtunu ja miten meillä meni Aksun kans yms.


Mulla ei oo tällä viikolla muuten paljo yhtään koulua. Huomenna aamulla ois yhet tunnit, mutta aattelin skipata ne ja nukkua kerrankin pitempään. En muista millon en olis heränny ennen kaheksaa. Muuten mulla olis vapaata ke ja to, vasta perjantaina olis tunteja.. Aattelin kuitenki mennä huomenna käymään venäjän tunnilla. Toisaalta en oo tehny läksyjä vielä..hehs. Ehkä teen ne tässä kohta tai sitten aamulla. Pete kyseli mua huomenna hiihtämäänkin, mutta en tiedä vihtinkö vielä mennä? Jos se kurkkukipu tuleekin takasin... Mulla meni sitä paitsi sauvoista sompa rikki, vaikka isä vaihto niihin uudet kotona. En tiiä yhtään mitän tein ja sit huomasin, että kappas kappas sompa on rikki... Täytyy ostaa uudet tai hiihtää rikkinäisellä pääsiäiseen asti. Meikäläinen tänään:


Oon kyllä niin onnessani, kun aika moni tentti on jo ohi. Lisäks ei nyt ihan kauheesti oo hommaakaan enää. Perjantaina on vaan se seminaarijuttu ja sitte on vaan pikkusia ryhmätöitä, yks kiva toiminta iltapäivä ja tavallista koulua. Mulla ei nyt oikeen oo muuta kerrottavaa, ku joku koulu... Voiko tylsempää aihetta olla. Paitsi muutama mukava juttu mua ainakin hymyilyttää.
  1. Sain taloushallinnon tentistä 5
  2. Sain globaalitalouden tentistä 4
  3. Jenni tulee perjantaina tänne
  4. Me mennään perjantaina katsomaan Irinaa 
  5. Lauantaina mennään juhlimaan Sadun synttäreitä, joissa on prinsessa teema!

7 kommenttia:

noona kirjoitti...

Sun meikki näyttää taas kerran niin hyvälle :) Vitsit ku osais itekki yhtä hyvin, vaikka varmaan harjottelemalla sitä oppiikin :D Mutmut kaunis Mirka as always :)

Heidi kirjoitti...

Ooot nniiiin hyvä tekeen henkeä salpaavan silmämeikin! Mullakin oli tarkotuksena mennä kattoon Irinaa, mutta se suunnitelma kaatu. Tai mistä sitä tietää vaikka lähtisinkin kattoon sitä synttäripäivän kunniaksi :D Saa nähdä törmätäänkö jossain lauantaina ku lähen kavereitten kaa juhliin synttäreitäni ;D

Mirka kirjoitti...

Noona: No kiiiiiitos :D

HeDa: Kiitos taas :D TUUPPA kattoon Irinaaa! Tinke on varmaan taas niin täynnä... No mut ehkä törmäilläään ;)

Anonyymi kirjoitti...

mirka! mistä tilaat/ostat piilaris ja minkä merkkiset ne on? itellä suunnitteilla hankkia ja noi sun ruskeet on tosi kivan väriset ainaki!

Mirka kirjoitti...

Ooon nyt tilaillu www.varillisetlinssit.com :) Nää mun on Colorblends brown.. mun mielestä parhaat ruskeet :D Ja koklaa vaan :) Ei maksa paljoa ees, ku n. 30, jos otat kaikki tarvittavat jutut :D

Anonyymi kirjoitti...

Aaaa, ihania muffinseja, nam!

Tuo harmaa iso neule on ihana!!! Mulla on sama mustana. Miksi en ostanu sitä myös harmaana, oi miksi :D ja kaunis olet ku mikäki :)

Ja onneksi olkoon noin hyvistä arvosanoista! nipo...:D

Ihanaa, prinsessa leikkejä, me likes :D

Minni

Mirka kirjoitti...

Muffinssit oli myös sairaan hyviä! Ja kiitosta :D Mäki tykkään tosta harmaasta neuleesta.. Se on hyvä ku ei jaksa miettiä mitä laittaa päälle.. Ja joo tunnen itteni jo nipoksi..