perjantaina, huhtikuuta 23, 2010

Mä oleeeen rekkamies...

Moi! Terkut täältä rekasta! Oon siis isin kyydillä. Ollaan tällä hetkellä Oulun kohdalla menossa :) Käytiin tuossa Kemissä syömässä pottumuussia ja makkaraa hähää! Nams. Aamulla iskä haki mut siitä meidän läheltä kymmenen aikoihin ja Jani jäi raukka kotiin yksin. Mitenhän se pärjää ilman mua.... Mä en ainakaan meinaa pärjätä ilman sitä ellei se käy lataamassa lisää puheaikaa sen puhelimeen. Oukey. Hei oon muuten saanu luettua vähä pääsykokeisiin myös! Oli kerrankin oikeen mielenkiintoinen aihe ;) hähä.



Tänään aion illalla luultavasti nähdä vähä kamsuja pitkästä aikaa! Huomenna on sitte ne synttärit Himangalla.

Pusuja, Mirka

4 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Rekkatyttö! Siellä on kiva istua, paitsi ei mettäteillä ku auto pomppii.

Mirka kirjoitti...

hähäää :D jep. totta turiset!

Anonyymi kirjoitti...

Kaunis rekkanainen :)

Minni

Mirka kirjoitti...

hahahhah kiitos :D:D