keskiviikkona, huhtikuuta 14, 2010

On ilmoja pijelly........

Oikeesti, nyt on ollu aivan mahtavia ilmoja! Ei varmaan kukaan ookkaan niin sanonut? hah. Varmaan jokaisessa blogissa, tilapäivityksessä tai mihin ikinä voikaan sen kirjottaa. Niimpä minäkin, koska se on totuus :D Aamulla on ihan mahtavaa heittää nahkatakki niskaan, jopa täällä Rollon korkeusasteilla. Kyllä vähä palelee joskus, mutta en anna sen häiritä! KESÄ TULEE! 

Miten ihanalta se kuulostaakin, niin pitää palata todellisuuteen... Mun kaikki kengät on ihan kurassa. Jotenki pyörä kusee sitä paskaa suoraan mun kengille, jos on yhtään märkä maa. Mustissa saappaissa näkyy oikeen ihanasti.. eikä niitä koko ajan jaksa putsailla pyöräillessä :D Oon nimittäin ahkera pyöräilijä. Lisäksi mulla on hitosti luettavaa! Auta armias, oon päässy jo 2 tentistä... Venäjän tentti oli turhauttavin ikinä: pisin ja vaikein tentti IKINÄ, mitä oon venäjästä tehny. Tähän siis lasketaan mukaan myös lukioajat. Nyt hienoja, mahtavia ja aivan loistavia _peilikuvia_ meikästä. En halua, että Jani ottaa musta kuvia, koska sillon niitä joutuu ottaa miljoonan, että joku ees onnistuu. Nyt ei ollu aikaa...


No, kun mä lupasin kertoa niistä mun pikkuostoksista. En tosiaan ostanu paljon mitään...mutta jotakin sellasta, mitä oon pitkän aikaa halunnu. No ekaksikin, ostin tollasen peruslöllöpaidan ginasta :) Rakastan tollasia. Mulla on usein vaatekriisi, niin tuo on helppo ratkaisu. Myös sille, kun usein oon myöhässä koulusta ja pitää äkkiä pukea. Toisena, panta.. joka pelastaa bad hairday:n..Oon vielä vähän varovainen käyttämään noita pantoja, mutta jotenkin tykkään niistä! Kolmanneksi, nuo legginsit, jotka mulla on jo mustana.. Halusin ne alunperin beigenä, mutta jostain syystä ostin ne mustana. Olikohan syynä, että niistä näkyy vähän läpi..mutta anyway, nyt ne on mun vaatekaapissa (tai siis tällä hetkellä lattialla).


Okay, eipäs mulla muuta tällä kertaa.. See ya!

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Oi ostoksiaa!! Todella sun näkösiä vaatteita, ja nuo on ihanat nuo legginsit!
Mulla on muuten ihan sama homma noitten pantojen kanssa! Niitä on tullu ostettua ihan liikaa. aina ostohetkellä saan vaikka mitä inspiksiä siitä mihin niitä voi yhdistää mutta kotona sitten...joo ei muka sovi mihinkään tai näyttää tyhmältä tai muuten vain liikaa asuun, ihime hommaa :D
Mun pitäis varmaan ymmärtää se et ne ei sovi mun päähän siellä kaupassa sen enempää ku kotonakaan niin välttyisin moiselta ongelmalta :D

Minni

Mirka kirjoitti...

Hah, niin oon vähä pyrkinytki nyt siihen, että ostan vaan sellasia vaatteita, joita aion varmasti pitää:D

Tai sitte pitäis aina rohkeesti vaan laittaa se panta ja jättää se pääähän ;)