torstaina, huhtikuuta 01, 2010

Muiden joukossa koitan laulaa sanoja, jotka liiaksi koskettaa

Lauantaina me juhlittiin siis Satun synttäreitä. Teemana oli prinsessajuhlat eli kaikkee hienoo päälle :) Ite laitoin ton mustan silkkimekon, jonka oon ostannu Ginasta joskus aikoja sitten ja timangeja :D Oltiin aluksi Emmalla yhellä porukalla ja sieltä siirryttiin sitten yläkertaan Satun pileisiin :) Hih. Oli oikeenkin mukavaa koko ilta ja sai tutustua uusiin ihmisiin! Iltaa me jatkettiin tietysti Onnelaan, jonka sanoinkin jo aikasemmin. Sanoin myös sen, että nähtiin Heidin kanssa! Minä tietysti lahopäänä en huomannu, mutta onneksi Heidi tuli sanoon moikka :D Heh.. Ja nähtiin myös yks päivä kaupungilla sattumalta.... No Ronnelassa perus meiningit eli karaokea ja tanssimista = parasta :D Heh. Taisimpa laulaa Satulle synttärilaulun ja Arin kanssakin.. Se mies on muuten sairaan hyvä laulamaan! wuhu. P.s huomatkaa, että mulla on taas ruma juurikasvu. Vastahan mää värjäsin hiukset?


Kuvat kertoo enemmän ku tuhat sanaa! En viittiny laittaa enempää, koska näitä kuvia on ihan hemmetisti... Muutamalla selvitään ihan varmasti. Nyt vielä lyhyt päivitys kuulumisiin: Ollaan lähdössä Janin kanssa Pohjanmaalle näillä näppäimillä viettämään pääsiäistä! Ihanaa. Olikin jo ikävä. Oon saanu juridiikan tentistä vitosen! Again vitonen, onneksi en oo pilannu mun hienoo riviä. Globaalitaloudesta tulee lopulta vitonen myös! Ollaan kateltu leffoja, telkkaria, puhuttu hölmöjä juttuja... Ollaan oltu vaihtareiden kanssa laavulla. Oon pilkkiny ekaa kertaa elämässäni. Juonu pannukahvit ja paistanu tikkupullaa. Bilettänyt. Leikkiny Aksun kanssa...Haissut ihan hemmetin savulle.. Ja vaikka mitä muuta! Muistakaa viettää kiva pikkuloma!

5 kommenttia:

Heidi kirjoitti...

Sun laulu oli kyllä kaunista :)

Jenni kirjoitti...

ei vittu mite mun käsi näyttää noin miesmäiseltä tuossa ryhmäkuvassa mis o satu..:DDDDDDDDDei prkl sentää...:DDDDDD veriiiiiii naiiiiiis...kyl o taas edustus kuvia ;Dhahahahahah

Mirka kirjoitti...

Kiitos Heidi :)))

Jenni: Hahahhhh eikä näytä :D:D oot hömelö

Maiju kirjoitti...

ahahhariikasta on aina nii mainioita kuvia :D

Mirka kirjoitti...

se nyt ei vaan ikinä osaa olla pelleilemättä ja ennen kaikkea puhumatta kuvaa otettaessa....:D:D: