torstaina, huhtikuuta 15, 2010

Yksinäisen keijun tarina

Siipiinsä keijupölyä hän hieroi aamuisin
että vastatuulessakin lentää jaksaisi
Kovat oli ajat ollu hällä takana
mut kuka uskois et' on olemassa surullisia keijuja?

Pää painuksissa mainitsi hän kerran murheistaan
Fauni hymähti, ei ottanut tosissaan
Kuinka muka siivekäs niin maassa olla vois?
Vakavasti otti vasta kun tuo pieni keiju nukkui pois

On paratiisi meillä täällä näin
vaan ei aina kaikki koe sitä näin

Sillä faunin, peikon, keijunkin
suru joskus kiinni saa ja vie mukanaan

Yksinäisen keijun tarina kosketti kaikkia
Peikot lohdutteli keijuja, haltijat fauneja
Kaikkialla huokausten kera toistettiin:
Miksi se yhden hengen vaati ennen kuin me muistettiin:

Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan

Ois paratiisi meillä täällä näin
jos elettäisiin aina lähekkäin
ja vaikka faunin, peikon, keijunkin
suru silloin kiinni saa
se ei vie mukanaan

Koskettavin pitkään aikaan. 
Mitä te haluutte mun kirjottavan? Oon ihan turhautunut...

6 kommenttia:

noona kirjoitti...

Tää biisi on aivan ihana, oon itekki moneen kertaan fiilistellyt tätä. Muutenkin oon nykyään koukuttunut Chisun musaan jostain syystä. :)

Mirka kirjoitti...

Tosi kaunis biisi :)

emmylou kirjoitti...

tuo biisi on aivan ihana, chisun uusin levy on muutenki ihan huippu! :) olin ihan fiiliksissä ku se esiinty täällä viime lauantaina :p

Mirka kirjoitti...

Eikä vitsi, määki haluisin nähdä sen livenä! Tuo biisi kertoo yhestä mun pikkukeijusta, niin siks se koskettaa mua niin paljon :)

oona kirjoitti...

oioiOI.
tästä biisistä tulee niin mieleen eräs paras ystäväni, joka on nyt jo enkeli. <3

Mirka kirjoitti...

saman asian takia tämä koskettaa muakin :)