keskiviikkona, huhtikuuta 28, 2010

MINÄ

Biisejä
minusta

Tässä on biisejä ja pätkiä kappaleista, jotka jotenkin kuvaavat mua, mun elämää. Biisejä, jotka koskettaa mua sen vuoksi, että pystyn samaistumaan niihin enemmän kuin hyvin tai ne liittyy jollain tavalla mun elämään. Musiikki on yks itsensäilmaisutapa, ja aattelin tällä tavalla kertoo musta teille. Jos haluutte tietää niin kuunnelkaa nää biusat (joita on aika paljon) tai edes muutama niistä, avatkaa vaikka lyriikat tai kuunnelkaa niitä vähintäänkin tarkasti :) Nää ei oo missään tietyssä järjestyksessä..

Mun oli pakko kadota, mun oli pakko saada vajota.
Mä tahdoin jäädä sun luo, mä tahdoin jäädä sun luo.
Sä tiesit, mä pelkään pimeää.
Sä tiesit mä pelkään, että yksin jään.
Mä tahdoin hengittää sua, mä tahdoin hengittää sua.

There are days where I would love to be somebody else
Days where I am fighting myself
There are days where I wish I would be a child again
And sometimes days where I wish they wouldn't last

 
Kun sua tervehdin,
se myös hyvästin sisältää.
Vaik' tyyni oon kuin aamu,
mun mieli myrskyää.
Ilman vihaa mä koskaan
en voisi rakastaa.Kotini sieltä löysin,
missä vieraan on maa.


Mitä tahansa minusta odotat,
sitä en ole
Mitä tahansa minusta haluat,
et taida saada kuitenkaan

Jos olisin tässä pidempään,
saattaisin pitääkin sinusta
tai sitten kyllästyisin
tutkivaan katseeseesi


täällä ilman sua ei oo mitään
ei ilman sua ei oo mitään
ei mun oo hyvä olla yksin

täällä ilman sua ei oo mitään
ja tästä ilman sua ei tuu mitään
ei mun oo hyvä olla yksin


I wanted you to know
That I love the way you laugh
I wanna hold you high and steal your pain away
I keep your photograph
And I know it serves me well
I wanna hold you high and steal your pain


This pain is just too real
There's just too much that time cannot erase
When you cried I'd wipe away all of your tears
When you'd scream I'd fight away all of your fears
I held your hand through all of these years
But you still have all of me

I've tried so hard to tell myself that you're gone 
But though you're still with me


I'm far away from home
and I've been facing this alone
for much too long.
I feel like no-one ever told the truth to me
about growing up and what a struggle it would be.

Too much love will kill you.
Just assure it's none at all.
It will drain the power that's in you
make you bleed and scream and crawl.
And the pain will make you crazy
you're the victim of your crime.
Too much love will kill you every time.


Every little hurt counts,
Every little hurt counts,
You say you're coming home,
Yet you never phone,
Leave me all alone,
My love is strong for you,
I'd do wrong for you.
I can't take this loneliness you've given me.
I can't go on giving my life away.


Odotin kauan, että heräisit
Odotan, että huomaat
En uskalla ääneen sanoa
kuinka paljon sua rakastan
Ettet huomaa kun itken


Tietysti tähän kuuluu myös Chisun- Yksinäisen Keijun Tarina ja Jenni Vartiaisen- Halvalla. Oon laittanu ne jo tänne aikasemmin, niin en viitsisi uudelleen :)

Ei kommentteja: